Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afaceri de 250.000 de euro pe fondul contextului pandemic pentru BeeFast, serviciu de curierat super rapid și mobilitate pentru magazine online

BeeFast

La un an de la prima comandă, BeeFast, un start-up tech concentrat la început pe segmentul de curierat super rapid eco-friendly care și-a extins activitatea către servicii integrate de mutare a business-urilor din offline în online, înregistrează zilnic 350 comenzi, de la cei peste 150 de clienți.

Primele 9 luni ale anului au generat o cifră de afaceri de 250.000 de euro, iar antreprenorii mizează pe afaceri totale de 400.000 euro în acest an.

BeeFast

BeeFast, un start-up fondat de 4 antreprenori, a pornit ca o soluție de livrări super rapide B2B și B2C, în maxim 2 ore, folosind biciclete și trotinete electrice.

Noul context socio-economic a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Această nouă direcție a fost construită pe fondul contextului pandemic, serviciul fiind oferit de BeeFast clienților începând cu luna aprilie.

În cele 7 luni, peste 70 businessuri offline au trecut în online cu ajutorul BeeFast, numărul total al clienților fiind de peste 150. Aceștia au generat aproape 50.000 de livrări. Astfel, cifra de afaceri rezultată la 9 luni a fost de 250.000 de euro.Cele mai active businessuri sunt restaurante, cafenele, florării, dar și băcănii, magazine alimentare și de băuturi, magazine de jucării, farmacii, magazine de haine și încălțăminte.

Cea mai mare provocare a noastră ca start-up a venit tocmai din succesul nostru, dacă luăm în considerare creșterea comenzilor. Ne-am adaptat continuu să susținem dinamica accelerată, practic în decurs de câteva ore ne vedeam nevoiți să aducem oameni noi în echipă, să regândim procedurile de lucru, să prioritizăm liniile de dezvoltare din backend. Am început cu 10 albinuțe – livratori – și acum am ajuns la peste 700 de curieri înscriși în platformă. A fost și este o perioadă intensă. Am reușit însă să facem față schimbărilor, situațiilor imprevizibile inevitabile, să ne adaptăm continuu, pe fondul contextului socio-economic afectat de pandemie, a declarat Cristian Grozea, unul dintre cei 4 fondatori BeeFast.

Cristian Grozea
Cristian Grozea

Nu lăsa pe mâine ce poți livra azi

Adaptarea rapidă la cerințele pieței a făcut ca BeeFast să-și respecte misiunea, și anume asigurarea unui timp de livrare scurt, de maxim 2 ore. Astfel, timpul mediu pentru ridicarea și livrarea comenzilor este de 55 de minute, ușor mai scăzut în perioada stării de urgență, pe fondul unui trafic fluidizat.

Curierii sunt repartizați automat în funcție de proximitate, în momentul în care comanda este confirmată, fără a fi necesară o acțiune suplimentară din partea expeditorului. În prezent, numărul mediu de comenzi este de peste 350/zi, adică 10.000/lună însă capacitatea de livrare este extinsă foarte rapid în funcție de cerințe.

De asemenea, pentru afacerile care își doresc să treacă în online, BeeFast asigură construirea unui shop folosind Shopify, acesta având integrat API-ul companiei. În 24 de ore clientul dispune de un sistem funcțional și activ de comenzi și livrare, inclusiv sistem de plată.

Implementarea este asigurată gratuit de BeeFast cu condiția ca livrările în București să se realizeze prin intermediul platformei.

Pentru perioada următoare BeeFast își propune să continue direcția de dezvoltare de infrastructură digitală, urmărind implementarea în aplicație de noi facilități, atât pe zona B2B pentru integrarea unor business-uri mai complexe din punct de vedere al produselor și serviciilor oferite, cât și pentru curieri și clienți finali.

Contextul actual va afecta în continuare semnificativ multe industrii, care vor fi forțate să se orienteze către soluții e-commerce integrate și sustenabile. Lucrăm la un ecosistem prin care serviciile BeeFast să asigure o experiență digitală plăcută pentru utilizatori, dar mai ales eficientă și productivă. Vrem să facem pentru bunuri ce a făcut internetul pentru informație: accesibilitate și viteză, a mai precizat Cristian Grozea.

Cei patru antreprenori estimează că următoarea perioadă, marcată de Black Friday și sezonul cadourilor, va genera o creștere în numărul comenzilor de 25-30%. Aceștia consideră că evoluția BeeFast din ultimele 6 luni va continua trendul ascendent, cifra de afaceri estimată pentru 2020 fiind de 400.000 de euro.

De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București, însă fondatorii au primit solicitări și au în vedere extinderi la nivel național, cu prioritate în Cluj-Napoca și Constanța.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.