Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Afacere în pandemie, cu o investiție de 15.000 de euro: Curandera, brand de bijuterie contemporană românească

Curandera_bijuterii

Antreprenoarea Anca Negescu, fondatoarea galeriei de artă și bijuterie contemporană POD Place Of Display, a lansat un nou proiect în industria creativă: Curandera.ro, magazin online de bijuterie contemporană minimalistă în serie mică. Dezvoltat în timpul stării de urgență, acesta cuprinde o primă colecție de bijuterii din argint și aur, inspirate de natură, al căror mesaj este de optimism și încredere în viitor. Investiția în lansarea proiectului se ridică la 15.000 euro.

Odată cu instalarea stării de urgență, în luna martie a acestui an, și închiderea spațiului galeriei de artă și bijuterie contemporană POD Place of Display, întreaga activitate s-a mutat online. Digitalizarea spațiului de bijuterie contemporană curatoriat de Anca Negescu a fost primul pas spre demararea unui nou proiect: brandul și, implicit, magazinul online de bijuterie minimalistă Curandera.ro. Acesta a fost lansat la începutul lunii iunie, cu o investiție inițială de 15.000 euro și include producerea unei colecții cu peste 40 de piese diferite.

Ca iubitor de artă și curator, am trăit cea mai mare parte a vieții promovând creațiile altor artiști. Schițarea acestui proiect a început în urmă cu câțiva ani, însă a venit natural în pandemie. Dinamica generală a vânzărilor din online, singurele cu valori pozitive în aceste luni provocatoare, ne-a încurajat să accelerăm producția și lansarea brandului. În plus, Curandera înseamnă vindecător în spaniolă. Este o invitație de a explora puterea vindecătoare a iubirii, a naturii și a poveștilor, de care cred că avem cu toții nevoie, mai ales în acest context, a explicat Anca Negescu, fondator și designer Curandera.ro.

Anca Negescu, CuranderaRo
Anca Negescu, CuranderaRo

În primele 3 luni de la lansare, clienții brandului de bijuterie au preferat în proporție de 60-65% piesele din argint. Prețurile produselor din portofoliu se situează între 50 lei și 4.500 lei, iar media comenzii este de 320 de lei.

Cei mai mulți clienți achiziționează în același coș 2-3 piese, iar peste 50% dintre clienți sunt recurenți, manifestând deja un atașament față de valorile promovate de brand. Cu creșteri constante – de peste 25% lunar – în procentul de clienți noi, antreprenoarea estimează că și-ar putea recupera investiția până la finalul acestui an, având ca focus perioada sărbătorilor de iarnă.

Curandera_bijuterii

Întreaga industrie creativă a fost zguduită de pandemie, iar zona artei și a bijuteriei nu a făcut excepție. Curandera este însă o destinație pentru clienții care caută piese de bijuterie fără vârstă, lucrate impecabil, cu un stil minimalist și care poartă o poveste, iar clientul care a trecut prin această perioadă este un client care vrea mai mult decât o simplă bijuterie, a mai precizat Anca Negescu.

Pentru următoarea perioadă, antreprenoarea are în plan lansarea unei noi colecții și extinderea portofoliului de produse la peste 100 piese, inclusiv o linie dedicată copiilor.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.