Ca urmare a rezultatelor obţinute în urma campaniei de promovare a pachetelor pentru sezonul estival, Aerotravel a decis să continue colaborarea cu agenţia bucureşteană şi pentru pachetele speciale pregătite pentru iarna 2010-2011.
“Wave Division ne-a convins prin creativitatea conceptului campaniei de promovare pe care ne-au propus-o în această vară, iar încrederea ne-a fost confirmată atât de profesionalismul cu care au implementat această acţiune cât şi de rezultatele obţinute. Suntem încrezători că, prin intermediul acestui parteneriat, vom continua să comunicăm cu clienţii noştri în modalităţi inedite şi la fel de eficiente” a declarat Claudia STAN, Marketing Manager – Aerotravel.
Campania de promovare implementată de către Wave a vizat clădirile de birouri din Bucureşti şi Timişoara şi a fost construită în jurul conceptului “La atâta muncă, meriţi şi o vacanţă”, aducând într-un mod inedit marea aproape de angajaţi. Pe parcursul a doar 19 zile, echipele de scafandri Aerotravel au împărţit pliante, cataloage Aerotravel şi fructe exotice către peste 14.000 de angajaţi, pe care i-au invitat în acelaşi timp să încerce vacanţa din fotolii gonflabile colorate, plasate în clădiri.
“Suntem încântaţi că parteneriatul cu Aerotravel va continua cu campania de promovare a pachetelor de iarnă. Pentru acest nou proiect vom implementa tactici axate, şi de această dată, pe eficienţă şi care să creeze o experienţă memorabilă pentru fiecare potenţial client” a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.
{mosloadposition user9}