Reprezentanții companiei de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, au luat decizia ca începând de luni, 16 martie 2020, să funcționeze în sistemul de muncă de acasă. Momentan, este vorba despre perioada 16-31 martie, cu prelungire dacă situația o va impune.
“Trecem acum, cu toții, prin momente dificile, dar cu răbdare, disciplină, înțelepciune și printr-o bună comunicare, le vom depăși, sperăm, într-o perioadă cât mai scurtă. Depinde și de noi să contribuim, cu responsabilitate, la toate eforturile de limitare a răspândirii acestui nou virus. Ține de noi să îi protejăm pe cei dragi nouă, să avem grijă de noi și de toți românii.
În acest moment, cu toții putem face acest lucru prin limitarea interacțiunilor cu alții, prin #StauAcasa, #AcasaInSiguranta. Ne-am gândit la siguranța și sănătatea celor 150 de colegi, la familiile lor și la continuarea activității noastre în interesul celor peste un milion de clienți ai noștri cu pensii private și asigurări de viață. Am depus toate eforturile pentru a menține operațiunile și partea de administrare a conturilor clienților, la fel ca până acum.
Dacă vor apărea unele întârzieri în comunicare, îi rugăm pe clienții și partenerii noștri să aibă răbdare și înțelegere, pentru că există posibilitatea ca de la distanță să nu reacționăm la fel de rapid ca atunci când suntem împreună, în sediul nostru. Le promitem că toate întrebările lor sunt la fel de importante pentru noi și că vom soluționa fiecare cerere venită. Ne dorim să revenim cât mai curând la o viață normală, dar pentru asta e nevoie de contribuția fiecăruia dintre noi”, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.
Grupul Aegon s-a alăturat eforturilor globale de limitare a răspândirii noului virus. Astfel, încă de la primele cazuri apărute în China, a decis stoparea deplasărilor de serviciu în zonele afectate, în interesul angajaților săi, a familiilor lor și a tuturor cetățenilor.
Pe măsură ce epidemia s-a extins, a anulat evenimente, a mutat toată comunicarea dintre țări în mediul online și a urmat toate protocoalele de prevenție instituite la nivelul țărilor din Grup (ex.: România, Ungaria, Polonia, Spania, Olanda, UK, Turcia, China etc). Aegon România, la rândul său, a instituit un set cuprinzător de măsuri adecvate scenariilor de risc specifice unei epidemii.
„Am reușit să ne mobilizăm rapid și să adaptăm sistemele noastre pentru munca de acasă, în primul rând pentru că am luat foarte în serios evenimentele mondiale legate de extinderea coronavirusului. Am pregătit scenarii și le-am testat pentru a fi gata să acționăm la nevoie. A fost multă muncă și implicare a colegilor mei care au făcut posibilă adaptarea în timp scurt.
Ne referim aici la toate operațiunile zilnice pentru administrarea a zeci de mii de asigurări de viață, contracte, telefoane de întâmpinare, comunicare și administrare pentru aproape un milion de pensii private, investiții, raportări, interviuri de angajare etc. Am ales să derulăm toată această activitate de acasă și online.
Ne sfătuim clienții să folosească toate instrumentele online pe care le punem la dispoziția lor, să urmărească newsletter-ele pe care le trimitem către ei, pentru că ne dorim să le fim aproape și să îi ajutăm să nu iasă din casă, pentru ceea ce ține de administrarea asigurărilor.
În aceste momente, solidaritatea și datoria cetățenească de prevenire și grijă pentru sănătatea personală și a celor de lângă noi trebuie să primeze. Facem totul împreună pentru a stopa răspândirea acestui virus și a ne întoarce cu toții la normalitate”, a completat Sînziana Maioreanu.
La nivel mondial, și alte subsidiare ale Aegon urmează același model