- Compania a încheiat T1 2021 cu un total al primelor brute subscrise de 36,8 milioane lei (7,46 milioane euro), în creștere cu 21% față de aceeași perioadă din 2020
- Aegon România a înregistrat cea de-a patra creștere, ca valoare, din segmentul celor mai mari asiguratori de viață din România, în T1 2021
- Acoperirea riscurilor asociate pandemiei a fost prelungită, din nou, până la finele lui 2021
În primul trimestru (T1) din 2021, Aegon România a înaintat o poziție în topul celor mai mari asiguratori de viață de pe piața locală, clasându-se pe locul al șaptelea. Compania a încheiat primele trei luni ale anului în curs cu un total al primelor brute subscrise de 36,8 milioane lei (7,46 milioane euro), în creștere cu 21% față de aceeași perioadă din 2020.
„Așa cum am estimat, piața asigurărilor de viață este într-o etapă de revenire. Aegon a început 2021 cu valori în creștere și, după toate probabilitățile, aceasta va fi evoluția și pentru primul semestru. Cred că aceste rezultate reflectă preocuparea noastră continuă pentru confortul și nevoile clienților, care a ieșit și mai mult în evidență, în ultimul an și jumătate. Oamenii au fost, și sunt în continuare, temători față de ceea ce le rezervă viitorul. În aceste condiții, necesitatea de a avea un plan de siguranță bine pus la punct a devenit mai stringentă”, spune Sînziana Maioreanu, Director General al Aegon România.
De asemenea, reprezentanții Aegon România au luat decizia de a prelungi din nou măsurile excepționale de acoperire a riscurilor asociate pandemiei cu coronavirus. Astfel, începând de la finalul lui aprilie 2020, compania a decis să nu mai aplice excluderea riscului pandemiei pentru niciunul dintre produsele din portofoliu care acoperă decesul sau spitalizarea din îmbolnăvire. Această măsură excepțională va continua și pe parcursul lui 2021.
„Din păcate, deși ne dorim cu toții ca pandemia să se sfârșească, se pare că numărul de cazuri crește din nou, la nivel mondial și național. Sperăm că acest al patrulea val, care a fost preconizat de specialiști, să aibă o intensitate mult mai scăzută față de cele precedente. Totuși, este firesc să le fim alături clienților noștri cu tot ceea ce putem și să fim flexibili, atunci când situația cere. În ultimul an și jumătate, poate accelerată de pandemie, am remarcat o creștere a nivelului de conștientizare în ceea ce privește serviciile financiare. Românii sunt cu siguranță mai preocupați de aceste aspecte și vedem, de exemplu, cum piața asigurărilor de viață a crescut cu 13% în primul trimestru din 2021. Anul acesta, pregătim extinderea paletei de servicii a Aegon România și ne dorim să răspundem și mai bine nevoilor în schimbare a românilor, precum și preocupării lor pentru un viitor financiar mai sigur. Astfel că suntem aproape gata de lansarea unui nou produs de asigurare destinat întregii familii, despre care vom da mai multe detalii în viitorul foarte apropiat”, completează Sînziana Maioreanu.