HISTORY Channel, lider în rândul televiziunilor factuale, are un nou logo începând de astăzi, oferind telespectatorilor un aspect mai proaspăt.
Popularul brand de televiziune va continua să fie lider în difuzarea de conținut factual și divertisment de înaltă calitate, acum însoțit de un nou logo, oferind telespectatorilor un aspect mai proaspăt și mai rafinat.
Design-ul actualizat și identitatea vizuală a televiziunii în regiunea EMEA fac parte dintr-o campanie globală de împrospătare a brand-ului, care a fost inițiată de A+E Networks în SUA.
Noua identitate vizuală a HISTORY Channel îmbină în mod creativ două versiuni ale literei H, una plasată în interiorul celeilalte – simbolizând ideea de a scoate la suprafață adevărata poveste și încurajarea celor curioși de a descoperi istoria din jurul lor.
„H”-ul exterior este o reminiscență la logo-ul anterior ce îmbrățișează accente moderne, în timp ce liniile subțiri din „H”-ul interior formează baza unei noi identități ce face uz de animații rapide, imagini vii și mișcări energice.
„Mixul de programe accesibile, atractive, informative și distractive este o combinație câștigătoare ce a rezonat cu telespectatorii noștri de ani de zile. Modernizarea brand-ului HISTORY Channel va contribui la trecerea spre următoarea etapă de succes internațional”, a declarat Heather Jones, Chief Creative Officer EMEA și General Manager pentru Marea Britanie la A+E Networks EMEA.
Reîmprospătarea vine după un an special pentru A+E Networks EMEA în 2022, când HISTORY Channel s-a clasat pe primul loc în rândul televiziunilor factuale în multe țări din regiunea EMEA.
În Marea Britanie, brandul cunoscut sub numele de Sky HISTORY va continua cu actuala identitate vizuală. În Italia, noua identitate vizuală va fi introdusă în luna iunie.