Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Adweek a desemnat JWT ca fiind Global Agency of the Year in 2009

O onoare atribuită pentru prima dată agenţiei şi grupului din care face parte

NEW YORK, 25 ianuarie 2010 – Adweek a desemnat azi JWT ca fiind Agenţia Anului 2009, onoare acordată pentru prima dată agenţiei sau unei alte companii din grupul WPP.

“Această victorie este o mărturie a ceea ce noi, cei din reţeaua JWT, ştiam deja – JWT este mai puternic, mai bun, mai creativ şi mai competitiv ca niciodată", a spus preşedintele şi CEO al JWT, Bob Jeffrey.

În timp ce 2009 a fost un an dificil pentru industrie, JWT a fost pe prima pagină a ziarelor devenind cea mai mare agenţie care lucrează pentru Microsoft – câştigând proiecte pentru campaniile Bing, Microsoft Office şi Microsoft One. Agenţia a înregistrat şi alte victorii importante pe plan internaţional printre care: Debenhams (Marea Britanie), Rimmel (Marea Britanie), Turismul Egiptean (EMEA), Schick Edge şi Skintimite (US), Walmart (Latam), Telmex (Latam), Consiliul de Tursim din Singapore (APAC ) şi Sony (APAC).

Bob Jeffrey, CEO al JWT a declarat, "Acest succes se datorează în mare parte clienţilor inovatori care ne susţin şi care cred în JWT. Le mulţumim tuturor pentru ca sunt îndrăzneţi şi curajoşi într-un climat extrem de dificil şi provocator."

La Festivalul International de Publicitate Cannes Lions din iunie, JWT a câştigat 26 de trofee Lions în 10 ţări, inclusiv un Grand Prix pentru campania KIT KAT “Mail” realizată de JWT Japonia (primul Lion atribuit acestei agenţii).

De asemenea, Bob Jeffrey a spus: "Noi credem în muncă, reputaţie şi evoluţie. Relizările deosebite transformă afacerile clienţilor, duc la creşterea cotei de piaţă, transformă branduri banale în branduri iubite. Şi asta atrage clienţii către agenţie. In 2009, JWT a avut unele din cele mai mai bune creaţii de până acum."

Printre cele mai importante creaţii ale anului 2009 se numară Da, Virginia, un filmuleţ animat de 30 de minute realizat special pentru Macy’s cu ocazia Crăciunului, care s-a difuzat pe CBS, precum şi lansarea primului reality-show de afaceri interactiv din lume, al companiei Microsoft: "It’s Everybody’s Business with Jack & Suzy Welch.” Acesta a făcut parte dintr-un website interactiv adresat mediului de afaceri şi profesioniştilor IT care conecta telespectatorii cu divertismentul, precum şi cu lumea afacerilor şi soluţiile tehnologice.

De asemenea, în 2009, JWT şi-a consolidat capacitatea de creaţie şi execuţie prin angajarea lui David Eastman, Director Worldwide Digital, Fernando Vega-Olmos, Preşedintele de Creaţie pentru Europa Continentală şi America Latină, şi Guy Hayward, CEO al JWT Londra.

"Aceasta este povestea noastră care ne face unici, dar e munca noastră de pionierat şi de succes, care ne îndeamnă în continuare să depaşim limitele şi să creăm branduri cu care oamenii doresc să-şi petreacă timpul", a spus Jeffrey. "În 2010, vom continua să aspirăm să fim prima alegere în materie de agenţie pentru branduri la nivel mondial."

Bucuresti, 26.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.