Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

adviser | chilli media a realizat pachetul grafic de identitate si de promovare

a documentarului “Apocalipsa dupa soferi” realizat de Alexandru Solomon pentru canalul HBO

Bucuresti… Dimineata, miezul zilei, seara… Aglomeratie… Claxoane…Flash-uri… Nervi intinsi la maxim… Masini… Tupeu… Haos… Neputinta… Soferi… Apocalipsa… dupa soferi.

Iata un film documentar care ne ofera o replica menita sa ne invite la meditatie a ceea ce insemna o zi din viata unui sofer in Bucuresti.

adviser | chilli media s-a pus in pielea conducatorului auto ce marsaluieste pe strazile capitalei si a creionat pachetul grafic al filmului si materialele de promovare.

“Acesta nu e un film despre starea drumurilor sau a maşinilor, ci despre starea în care ne aduce traficul. Am ales 5 oameni pe care i-am însoţit în oraş, pe drumurile lor zilnice. Din mai până în octombrie 2008, am circulat cu ei, aşezat pe locul mortului, şi i-am ascultat” spune Alexandru Solomon, regizorul documentarului. ”Sunt oameni obişnuiţi, dar poveştile lor sunt excepţionale. Şi ştiu să le spună cu un farmec aparte, într-o limbă urbană inimitabilă. Felul în care îşi împart ei strada, ca să îşi vadă de drumul lor, e o metaforă pentru felul în care funcţionează societatea noastră. Pe stradă, ca şi la tribunal, câştigă cel mai agresiv, de multe ori cel mai bogat. Pe stradă, unii încearcă să rămână oameni, deşi la capătul drumului nu se întrevede nimic bun”, crede Alexandru Solomon.

Despre ideea creativa din spatele pachetului grafic al filmului si materialelor de promovare, Mihai Grecea, Creative Director, adviser|chilli media a declarat: “Filmul este, de fapt, o reactie a regizorului la infernul din traficul bucurestean. Marea noastra provocare, ca agentie, a fost sa gasim o solutie de a prezenta grafic – adica bazandu-ne pe rigoare, proportie, culoare, ordine – dezorganizarea in sine. Aceasta situatie paradoxala a fost rezolvata de Miruna Stefanescu, Art Director, prin desenarea unui suvoi de masini identice si amenintatoare prin efectul de acumulare. Minimalismul elementelor grafice da forta intregului pentru ca ranjetul fiecarei masini-icon este vizibil peste tot si e angoasant. Iar pentru a dubla efectul apasator al constructiei, masinile apar si pe cer, in oglinda. Asalt automobilistic total, absurd, apasator, irespirabil. Toata aceasta curgere coplesitoare este intrerupta de un semn de circulatie de acces interzis pe care este plasat titlul filmului. E un mod simplu de a arata tipul de atitudine asumat de catre film.”

Premiera pe micile ecrane a avut loc joi, 18 decembrie, ora 20.00. Filmul este o productie HBO Romania si Hi Film productions, un film dezvoltat cu sprijinul Centrului National de Cinematografie.

Colaborarea dintre adviser|chilli media si Alexandru Solomon pentru documentarul “Apocalipsa dupa soferi” nu este singulara.

adviser|chilli media a realizat in 2004 grafica afisului de promovareal al unui alt film documentar al lui Alexandru Solomon “Marele Jaf Comunist”. Posterul respectiv a castigat premiul pentru Best Use of Typography la festivalul de publicitate AdPrint.

Bucuresti, 19.12.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.