După 10 ani și jumătate, agenția de publicitate AdVenture se închide și o ia de la capăt cu un alt nume, o mascotă, mai mulți oameni fericiți și mult mai mult fun.
Pe scurt, AdVenture se transformă în Funvertising.
Mascota e puțin oaie, puțin barză, toate facturile vor fi colorate, mansarda are acum pereții vopsiți CMYK, la creație nu mai sunt arți și copy, ci sloganatoare, texteuze, artdirectozauri și un maistru creativ, programul nu mai e la fel de strict ca înainte. Nimic nu mai e ca înainte.
“Schimbarea a început de un an, aproape fără să ne dăm seama. Aveam în minte un singur lucru: mai mult fun. Mi-am dat seama că tot ce putem face în contextul economic actual e să ne schimbăm noi. Am renunțat la unii oameni și la majoritatea regulilor, apoi am început să ne relaxăm. Ideea de Funvertising a venit natural. Deși țineam la AdVenture, nu ne mai reprezenta. Am vrut un nume care să exprime ce vrem să fim, adică cea mai mișto agenție de publicitate din România, cu cei mai fericiți și relaxați angajați.”, spune Alex Zamfir, conducător întreprindere prestări servicii publicitare la Funvertising.
Dan Dumitrescu, plătitor TVA la Funvertising adaugă: “Cand oamenii sunt mai fericiți, rezultatele sunt automat mai bune. De aceea vrem ca Funvertising să fie în primul rând un loc de muncă mișto. Nu se supără nimeni dacă nu ajungi la 9:30 la birou. Sunt zile în care fugim toți la film sau plecăm pe munte. În unele dimineți facem yoga. Jos, lângă bucătărie, avem o cameră pentru muzică. La parter ne jucăm fusbal și pinball. Nu venim la muncă, venim să ne distrăm în timp ce ne facem clienții fericiți. Practic, vrem ca drumul până la atingerea obiectivului să fie la fel de fun că ceea ce livrăm.”
AdVenture și-a încheiat cei 10 ani de publicitate cu un premiu la concursul “Print beautifies our lives” organizat de AdPrint.
“ Premiul la AdPrint a fost confirmarea că suntem pe drumul cel bun și că toate schimbările implementate dau deja rezultate.”, a mai spus Alex Zamfir.
{mosloadposition user9}