Green City vinde case de 70.000 Euro in stadiu de proiect
In luna mai a anului 2009, AdVenture castiga cu ajutorul partenerului sau pe zona de online, Mediafax Group, licitatia pentru contul Green City, cel mai mare proiect rezidential din zona metropolitana a Bucurestiului. Ansamblul este dezvoltat pe DN5 Bucuresti-Giurgiu, la iesirea din localitatea 1 Decembrie, pe un teren de 120 hectare, dintre care 24 sunt ocupate de padure si spatii verzi.
Strategia de comunicare propusa de AdVenture si Mediafax Group, a facut ca ansamblul aflat atunci in faza de proiect sa devina rapid unul dintre cele mai cunoscute si mai apreciate de pe piata. O contributie esentiala a avut-o comunicarea buna cu dezvoltatorul care a inteles conditiile impuse de piata, rezultatul fiind un raport bun calitate-pret si bineinteles comunicarea excelenta cu ESOP, agentul principal de vanzari Green City.
“Strategia propusa de AdVenture a fost una mai mult decat naturala pentru o agentie care “simte” trendurile si intelege valoarea lor: refacerea brandului din temelii prin realizarea unei identitati reprezentative si directionarea a 90% din bugetul de comunicare catre mediul online, singurul mediu de comunicare ce permite o investitie cost effective, perfect targetata si masurabila la nivelul eficientei pe care ti-ar oferi-o TV-ul. Mai mult decat atat, avand alaturi un partener ca Orlando Nicoara, General Manager Mediafax Group, strategia castigatoare de comunicare la nivel de online s-a conturat cu usurinta,” spune Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.
“Pentru a putea evalua obiectiv eficienta acestei strategii este suficient sa ne uitam la cifre. La startul colaborarii noastre exista o casa model si santierul pentru cele 356 de case din prima etapa de dezvoltare a proiectului. Intre timp, dezvoltatorul Dumitru Bucsaru a construit 800 de case in 4 etape iar in acest moment Green City are o comunitate de peste 1.000 de locatari.” mai spune Violeta Marinescu.
“Acest proiect a fost pentru mine un pariu cu piata imobiliara. Un pariu castigat care dovedeste ca strategia corecta si mediul de promovare bine ales genereaza rezultate indiferent de contextul economic.” spune Orlando Nicoara, General Manager Mediafax Group.
Strategia dezvoltatorului a fost una la fel de reusita. Dupa ce a construit casa Neva ca alternativa viabila pentru un apartament de 3-4 camere la bloc si casa Tamisa destinata familiilor ce pun multa miza pe spatiu si confort, Dumitru Bucsaru a lansat in luna august 2011 in cadrul celei de-a patra faze de dezvoltare, casa SENA – prima casa cu etaj si curte la pretul unui apartament de 2 camere in Bucuresti, 69.900 Euro (TVA inclus) ce poate fi achizitionata atat prin credit ipotecar cat si prin programul Prima Casa 4.
In doar 3 luni au fost contractate 30 de case, dintre care 25 au fost vandute din stadiul de proiect, doar 5 fiind construite efectiv. Aceasta situatie este unica in peisajul imobiliar al ultimilor 3 ani.
“Succesul de care se bucura Green City, cel mai bine vandut ansamblu de locuinte noi din perioada de criza 2009-2011, se datoreaza atat dezvoltatorului care si-a adaptat politica de marketing si vanzari noilor realitati ale pietei, bancilor si partenerilor financiari care au creditat cumparatorii, consultantilor de vanzari ESOP, cat si solutiilor unice si eficiente de promovare oferite in tot acest timp de Mediafax Group prin agentia de publicitate AdVenture. Acestora din urma le datoram cresterea rapida a notorietatii ansamblului Green City si generarea masiva de potentiali cumparatori.”, sustine Alexandru Petrescu, directorul companiei imobiliare ESOP, agentul principal de vanzari din Green City.