Agentia de publicitate AdVenture si-a schimbat intregul concept al site-ului, transformandu-l dintr-o poveste cosmica intr-o prezentare mai aproape de clienti si de frumoasa varsta pe care o va implini in curand.
Desi site-ul vechi ne era foarte aproape de suflet reprezentand eroii/ membrii echipei AdVenture ce sunt gata sa actioneze in orice situatie si sa termine ziua cu bine, intrucat ne adaptam continuu cerintelor pietei, am considerat necesara si transformarea site-ului.
Noul site face parte dintr-o noua etapa a agentiei, reusind sa fie prima dintr-un sir de schimbari in sensul evolutiei brandului AdVenture.
Site-ul AdVenture aduce in prim plan viziunea agentiei si dorinta continua de a ne adapta cerintelor clientilor nostri.
Am incercat sa aducem prin aceasta relansare o aerisire a continutului pe care l-a avut versiunea anterioara a site-ului. Regandirea noului website evidentiaza aspecte ale identitatii precum si ale valorilor si obiectivelor agentiei.
Site-ul AdVenture in noua sa varianta ne reprezinta atat pe noi cat si pe clientii si colaboratorii nostrii. Ne bucuram sa va invitam in noua noastra casa online. Va invitam sa vizitati site-ul nostru pentru orice informatii aveti nevoie.
“Oricat de mult ne-ar fi placut vechiul site (si ne-a placut mult), nu mai puteam nega realitatea de azi din mediul online. Si realitatea este ca oamenii, bombardati de atat de multe mesaje din toate partile, cauta din ce in ce mai mult doar informatia. Atat si nimic mai mult. De aceea am decis sa ne prezentam intr-o varianta simpla si usor accesibila. Astia suntem, asta stim sa facem, asta vrem sa va spunem.
Si inca ceva: de cate ori am o zi mai proasta, intru pe pagina echipei si citesc ce am scris fiecare dintre noi acolo. Merita de fiecare data. Puteti sa ma credeti pe cuvant, dar mai bine incercati si voi.” – a declarat Alex Zamfir, General Manager Adventure.