La finalul anului 2011, AdVenture a participat alaturi de alte cateva agentii la licitatia initiata de Solacium Pharma – A&D Pharma pentru campania de promovare pe 2012 a siropului de tuse Revigrip, un supliment alimentar modern, bazat pe o compozitie ideala de ingrediente care pe langa tratarea eficienta a tusei, creste capacitatea de aparare a organismului prin intarirea sistemului imunitar. AdVenture a remarcat formula speciala a siropului si a folosit acest insight pentru dezvoltarea strategiei de comunicare castigatoare. Revigrip este singurul sirop de tuse care contine: extract de iedera – recunoscut pentru efectul expectorant si calmant, L-cisteina – antitusiv organic si fluidizant al secretiilor bronsice, Zinc – oligoelement esential cu actiune in cresterea imunitatii si miere poliflora – stimuleaza rezistenta organismului la imbolnavire.
"Pornind de la reteta altfel am pozitionat Revigrip drept siropul de tuse cu cea mai completa compozitie, capitalizand pe zona de eficienta a produsului. Am intervenit apoi asupra logo-ului adaugand promisiunea brandului -Trateaza bine- si am creat o campanie de comunicare vesela si originala care indeamna targetul sa spuna bancuri, sa povesteasca, sa cante si sa se bucure de toate zilele frumoase, nu sa tuseasca. ”Canti, spui bancuri, povestesti. Nu tusesti.” este o campanie conceputa strategic pentru a diferentia Revigrip de celelalte siropuri de tuse si pentru a genera favorabilitate in randul targetului prin nota profund optimista, vesela si atipica pentru un astfel de produs. Diferentierea s-a facut si prin mediul de comunicare principal folosit, online-ul. Revigrip este primul sirop de tuse care a avut curajul sa investeasca 90% din buget intr-un mix de media bazat in principal pe online targetat, la care a fost adaugata cu succes componenta de Facebook. In acelasi context, Revigrip a organizat in parteneriat cu CSID primul seminar deschis publicului larg cu tematica medicala retransmis Live. Seminarul, intitulat sugestiv Bolile de Sezon, a fost moderat de Oana Cuzino si a beneficiat de participarea unui public numeros si foarte activ; atat publicul online cat si cel offline a interactionat cu speakerii evenimentului prin intermediul intrebarilor adresate.", spune Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.
Printre rezultatele remarcabile obtinute in urma acestei campanii, putem mentiona: primul sirop de tuse cu 5.000 de fani pe Facebook – pozitia 68 din 851 in categoria "Sanatate & ingrijire personala", cel mai popular "sirop eficient de tuse" in mediul online si nu in ultimul rand, siropul de tuse cel mai comandat de catre farmacii.
"Cand iti propui sa cresti un produs intr-o piata foarte competitiva, cu jucatori multi, puternici si cu vechime, unii te cred optimist altii te cred un pic nebun. Noi asta ne-am propus si am reusit! Am reusit sa crestem vanzarile catre farmacii cu 87% fata de anul trecut, in aceeasi perioada.
Inceputul a fost mai greu, pana ne-am cunoscut si ne-am imprietenit. Dupa aceea, lucrurile au mers de la sine. A fost ca si cum lucram cu cei de la AdVenture de foarte mult timp – aveam aceleasi idei, aceeasi dorinta de a fi altfel. Atat campania pe Facebook, cat si prezenta pe site-urile Mediafax Group au fost vazute si placute. Asteptam cu nerabdare sa incepem campania pentru sezonul urmator. Cu siguranta vom veni cu surprize!" spune Madalina Constantin, Senior Brand Manager SOLACIUM Pharma.
Echipa AdVenture implicata in acest proiect este alcatuita din: Daniela Habara – Copywriter, Alin Dumitrescu – Art Director, Ioana Tene – Account Manager, Violeta Marinescu – Client Service Director si Stefan Popescu – Director Media.