AdVenture semneaza campania de comunicare integrata ARCON, cel mai mare producator autohton de membrane bituminoase si polistiren.
Necesitatea implementarii unei campanii de comunicare ARCON a aparut ca urmare a cresterii capacitatii de productie, a dorintei de reafirmare a calitatii produselor si a consolidarii pozitiei de lider pe piata de sisteme profesionale termo-hidroizolante.
Pornind de la importanta increderii in calitatea produselor, AdVenture a dezvoltat si implementat campania de imagine sub mesajul "Conteaza CE, Conteaza si CUM!" evidentiind astfel faptul ca ARCON contribuie cu expertiza sa in dezvoltarea celor mai noi tehnologii.
Despre mesajul campaniei, Stefan Popescu – Media Director afirma: “In abordarea conceptului ne-au ajutat atat convingerea ca ne adresam unui target care stie cat de mult conteaza calitatea produselor termo si hidroizolante, cat si certitudinea ca tehnologia de productie are la baza sisteme inovative.”
Campania se adreseaza in principal barbatilor, sau celor care activeaza in domeniul constructiilor si in domenii conexe, celor care sunt factori de decizie in achizitia materialelor, dar si consumatorului final care poate influenta decizia.
Comunicarea integrata a debutat la inceputul lunii iunie cu proiecte speciale on-line si print pe durata Campionatului Mondial de Fotbal 2010 (Gazeta Sporturilor, gsp.ro). Au urmat sponsorizarile cu abordari inovative ale rubricilor meteo (PRO TV, TVR 1 si Antena 3), simultan cu difuzarile celor doua spot-uri de 30 secunde (“Membrane” si “Polistiren”) difuzate pe Antena 1, TVR 1, TVR 2, Discovery Channel si OTV. Campania se va derula pana la jumatatea lunii octombrie.
“Se stie ca produsele ARCON sunt bune, foarte bune. Dar daca nu stii la ce sunt bune?! Cu alte cuvinte, nu e de ajuns sa stii CE, trebuie sa stii si CUM. Si de aici au rezultat scenarii bazate pe echivocul de situatie si pe ambiguitatea de limbaj, scenarii care vorbesc consumatorului printr-un umor de situatie tipic romanesc.” a declarat Elisa Olteanu, Senior Copywriter – AdVenture.
In ceea ce priveste colaborarea dintre AdVenture si ARCON pentru campania “Conteaza CE, Conteaza si CUM!” Irina Cirstea – New Business Director a afirmat:
"Intr-un moment dificil in care piata constructiilor se afla in impas, e nevoie de curaj pentru o investitie in comunicare. Poate tocmai din acest motiv dezvoltarea acestei campanii a fost o provocare pentru noi ca agentie, si in aceeasi masura si pentru ARCON. Dupa multe ore petrecute in creatie, dupa multe discutii si chiar uneori dupa feedback-uri descurajante, am reusit sa ne armonizam perspectivele si sa imbinam atat componenta de imagine, cat si cea pragmatica legata de utilizarea si beneficiile clare ale produsului.
Pe langa faptul ca este unul dintre primii producatori de membrane bituminoase din Romania, ARCON este si unul dintre pionierii productiei romanesti de profil. Suntem incantati sa putem semna o campanie la nivel national pentru unul din cei mai importanti jucatori de pe piata."
La randul sau, Ioan Titeiu, Director General – ARCON a conchis:
“Pentru ARCON, campania “Conteaza CE, Conteaza si CUM!” marcheaza doua premiere: prima campanie de comunicare integrata pe care o intreprindem si prima colaborare cu echipa AdVenture. Cu siguranta, colaborarea noastra va continua si spun acest lucru ca o constatare a faptului ca AdVenture are o perspectiva foarte buna asupra domeniului in care activam si intelege nevoile de business ale companiei noastre.”
Echipa AdVenture care a lucrat la aceasta campanie este formata din: Stefan Popescu – Media Director, Daniel Toma – Co-creative Director, Elisa Olteanu – Senior Copywriter, Daniela Habara – Junior Copywriter, Octavian Todirut – Graphic Designer, Cristi Ciureanu – DTP, Irina Cirstea – New Business Director.
Productia spotului TV a fost realizata cu ajutorul casei de productie Hi-Fi Production Grup: Laura Carmen Baron – Production Manager, Sebastian Voinea – Regizor, Lulu De Hillerin – DOP, Vlad Ioachimescu – Post Production Manager.
{mosloadposition user9}