Agenția de digital Advanced Ideas creează noul website de brand al Apei Bucovina ce se aliniază noii direcţii de comunicare a companiei, o campanie în care se pune accent pe experiența intensă la nivel senzorial a consumatorului, cu o apă minerală naturală plină de efervescență şi care urmăreşte să îmbunătăţească experienţa utilizatorului şi să faciliteze promovarea în mediul online.
Comparativ cu vechea versiune a website-ului, designul noii platforme online include caracteristici speciale precum: o secţiune dedicată informaţiilor despre implicarea Apei Bucovina în campanii de CSR, un segment destinat campaniilor media şi un display pentru spoturile TV. Interfaţa este user friendly, cu funcţii intuitive şi răspunde mai uşor nevoilor utilizatorilor atât de smartphone-uri, cât şi de tablete, PC-uri sau laptop-uri (website-ul este responsive).
„Noul website de brand al Apei Bucovina îndeplineşte, cu succes, două funcţii principale: este forte uşor de folosit de către vizitatori şi este estetic, aducând un plus şi la capitolul funcţionalitate. Conţinutul platformei online a devenit mult mai complex, iar tab-urile nou incluse au fost create tocmai pentru a structura eficient aceste informaţii”, a declarat Adrian Apostol, Managing Partner Advanced Ideas.
Noul design al site-ului poate fi vizualizat pe link-ul următor www.apabucovina.ro şi reprezintă o acţiune ce vine în completarea campaniei „Înfioară-ţi simţurile”, lansată în primăvara acestui an de către Apa Bucovina şi dezvoltată de agenţia de creaţie WOPA.
Echipa Advanced Ideas care a lucrat la proiect a fost formată din: Adrian Apostol (Client Service Director), Adrian Ichim (Creative Strategy Director), Andra Cenusa (Account Director), Mihai Voinescu (Art Director), Cristian Dobrescu (Front-end development), Remus Munteanu (CTO), Marius Butacu (QA), Sorin Botirla(Front-end development).