Agenția de digital Advanced Ideas a creat aplicația “Mese de poveste”, ca element al campaniei “Pentru mese de poveste”. Campania „Pentru mese de poveste”, lansată de Agricola Bacău, a fost concepută ca un proiect amplu, unde calitatea produselor AGRICOLA, deja consacrată, să fie amplificată prin transmiterea unui mesaj emotional, cu priză cât mai largă la audiență. Campania se va desfășura timp de un an.
Aplicația dezvoltată de Advanced Ideas se adresează celor în căutare de inspirație și gusturi noi. Interfața este prietenoasă și prezintă caracteristici care se adresează eficient utilizatorilor de smartphone-uri și tablete, dar și celor care folosesc PC-ul sau laptop-ul. Conținutul este bogat și acoperă o paletă largă de preferințe, iar aspectul estetic și cromatica folosite pun în evidență savoarea preparatelor și ridică standardele home cooking-ului în sfera de valori pe care le propune brandul AGRICOLA.
”Când ești în pană de idei și trebuie să pregătești o masă de poveste pentru cei dragi, AGRICOLA îți vine în ajutor cu aplicația “Mese de poveste”, iar mesajul pe care am încercat să îl imprimăm în aplicație este: imaginația impune limitele, iar cu AGRICOLA esti inspirat pentru a putea încerca ceva diferit zi de zi. Noi, la Advanced Ideas, am încercat să aducem un strop de inspirație pentru toți: de la mic la mare, pofticios, gurmand, pretențios, la dietă, îndrăzneț sau tradițional. A fost o provocare plăcută pentru un client foarte drag nouă și pot spune că am avut ocazia de a ne exploata creativitatea pentru a oferi culoare și funcționalitate acestei aplicații” a declarat Adrian Apostol, Managing Partner Advanced Ideas.
Aplicația “Mese de poveste” cuprinde o gamă largă de rețete, iar provocarea pe care o propune utilizatorilor este diversificarea preparatelor culinare de acasă, cu puțin ajutor din partea AGRICOLA. Preparatele tradiționale, dar și cele în trend precum pizza, pastele sau deserturile rafinate pot fi găsite în aplicație, în interpretarea AGRICOLA.
Această aplicație poate fi descarcată atât de către utilizatorii de iOS, aici, cât și de către cei care folosesc Android, aici.
”Această aplicație reprezintă un pas important și necesar pe care AGRICOLA îl face în acest univers. Este dedicată oamenilor, pentru că oamenii sunt cei care zi de zi au provocarea de a găti. Fără a fi invazivă, AGRICOLA promovează în primul rând plăcerea de a găti, de a fi inspirat și diversificat pentru ocazii de toate felurile”, a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager AGRICOLA.
Campania “Pentru mese de poveste” este dezvoltată de agenţiile WoPA (creație), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) şi Rogalski Damaschin PR (PR şi social media).
WoPA face parte dintr-un grup de comunicare integrată format din agenţii independente, alături de The Public Advisors și Advanced Ideas.
Echipa WoPA implicată în proiect pentru strategie și creaţie : Ionut Datcu (Managing Partner, Strategy), Luca Bulacu (Creative Partner), Alex Eftinoiu (Senior Strategic Planner) Adrian Dragan (Senior Copywriter), Mihai Gheorghiu (Senior Art Director), Lucian Patareniuc (Senior Graphic Designer),
Magda Schnell (Account Director)
Echipa Advanced Ideas care a lucrat la proiect a fost formată din: Adrian Apostol (Client Service Director), Adrian Ichim (Creative Strategy Director), Alexandra Dima (Account Director), Mihai Voinescu (Art Director), Cristian Dobrescu (Front-end development) , Remus Munteanu (CTO), Mihai Dascalu (Back-end Development) , Adrian Ilie (iOS development), Robert Vant (Android development), Florentina Roman (Copywriter), Marius Butacu (QA).