Adrian Preda, Director de Creaţie Tempo, a fost desemnat să coordoneze jurizarea pe categoria ‘Design” din cadrul primei ediţii a Prague International Advertising Festival (PIAF).
“Să participi în juriul primei ediţii a unui festival de publicitate este ca şi cum ai fi prima persoană care îşi pune forma mâinilor în asfaltul proaspăt turnat pe o stradă. Poate că va fi Hollywood Blvd, poate nu. Însă, când alături de tine îşi pun mâinile unii dintre cei mai valoroşi oameni din publicitatea mondială, brusc te gândeşti că s-ar putea să devină un festival emblemă al industriei. Văzând work-ul eligibil, simt că PIAF se vrea o competiţie pentru mult mai bătrânul Portoroz şi pentru fratele său vitreg francofon Meribel. Iar în perioada pe care o trăim, trebuie să fii nebun să faci asta. Sau foarte ambiţios”, a declarat Adrian Preda, Director de Creaţie Tempo.
Festivalul se desfăşoară “în centrul Europei”, la Praga, în perioada 19-21 mai 2010 (www.piaf.cz) şi îşi propune să ofere o vizune critică asupra celor mai importante lucrări din publicitate, la nivel internaţional.
Preşedintele juriului este Tim Delaney, una dintre cele mai marcante personalităţi ale publicităţii mondiale, Fondator şi CEO a Leagas Delaney. Printre membrii juriului se mai numără şi: Pete Favat, Director de Creaţie, Arnold Worldwide; Matthias Schmidt, Director de Creaţie Scholz & Friends, Hamburg; Dragan Sakan, Fondator şi Director de Creaţie New Moment New Ideas Company sau Siscu Molina Pedrosa, Partener şi Director de Creaţie la Tiempo BBDO, Spania.
{mosloadposition user10}