„Imi propun sa iau ce s-a facut bun in creatia Friends si sa merg la un alt nivel”
Sorin Trâncă se va dedica strategiei, dar și unor proiecte și instrumente de lucru noi
“Friends este faimoasă pentru ADN-ul său în industrie, de «Work Hard and Have Fun». Sper ca venirea mea în agenție să îi adauge acestui ADN ideea de «Go Forward»”, a declarat azi, într-o întâlnire cu jurnaliștii, Adrian Preda (Predu), noul Director de Creație al Friends Advertising, agenție de publicitate independentă.
„Mi-a luat aproape doi ani să găsesc ceea ce căutam”, a explicat Sorin Trâncă, fondator și acționar al Friends. Predu are 14 ani de experiență în creație publicitară și digital marketing (el a lucrat anterior la BBDO România, Tempo Advertising, McCann Erickson Croația, MRM Worldwide România).
Sorin Trâncă, antreprenor în publicitate și în proiecte sociale, va face în continuare echipă cu Bojan Spasič, partenerul său de creație de 15 ani. “Ne vom dedica altor proiecte de comunicare și vom îmbunătăți procesul de strategie. Simultan, lucrăm la dezvoltarea unor noi instrumente de lucru, care să abordeze mai eficient și inteligent consumatorul. Toate acestea vor duce agenția la un nivel următor de dezvoltare, mai apropiat modelelor de afară”, a explicat Trâncă.
Primele rezultate ale noii construcții se vor vedea de anul viitor, estimează oficialii agenției. În luna aprilie, la 10 ani de la fondare, FRIENDS Advertising a demarat un proces de reinventare a business-ului, în era digitală a comunicării. Agenția are la dispoziție aproximativ 500.000 de dolari pentru a susține întreaga construcție, care presupune resurse noi în agenție, traininguri, consultanți, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii și instrumente.