Începând cu luna februarie 2014, Adrian Nicolaescu a fost numit în funcția de director de marketing al Mega Image, o poziție nou creată în structura companiei care deține cel mai mare lanț de supermaketuri din România. În noua sa funcție, Adrian Nicolaescu va fi responsabil de definirea și implementarea strategiilor de marketing și comunicare, alături de coordonarea activităților de comunicare directă cu consumatorii și activitățile de relații publice.
„Din noua funcție, îmi propun sa contribui vizibil și semnificativ la dezvoltarea și consolidarea Mega Image pe piața din România, precum și a relației cu consumatorii, ținând cont permanent de așteptările pe care aceștia le au. Viziunea noastră va fi foarte clară în direcția experienței pe care vrem să o oferim consumatorilor în supermarketurile Mega Image,” a afirmat Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image.
„Evoluția Mega Image în ultimii ani a fost într-o direcție pozitivă, care ne-a adus în poziția de top în rândul lanțurilor de supermarket din România. Numirea lui Adrian Nicolaescu în funcția de director de marketing face parte din planurile noastre de a susține mai departe dezvoltarea Mega Image printr-o abordare strategică a relației cu consumatorii. Adrian vine cu o experiență valoroasă care va conta foarte mult în ceea ce va realiza din noua funcție,” a declarat Xavier Piesvaux, director general al Mega Image.
Cu o experiență profesională de peste 15 ani în marketing și comunicare, Adrian Nicolaescu a ocupat în ultimii 6 ani funcția de Director Executiv de Marketing în cadrul Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România, unde a coordonat cu succes activitățile de marketing și comunicare corporate și de brand. Pe tot parcursul profesional, Adrian Nicolaescu a fost implicat direct în activități de creștere a performanței de brand, de dezvoltare și organizare de campanii pentru consumatori, dezvoltarea de noi produse și rebranding, crearea de portofolii de strategie și category management. De asemenea, Nicolaescu și-a demonstrat abilitățile și în procesele de comunicare creativă, în strategiile de creare a brand-urilor, în procesul de dezvoltare a resurselor umane și în managementul de echipă.
Absolvent al Academiei de Studii Economice din București, Facultatea de Management, Adrian și-a consolidat cariera în cadrul unor companii de renume (Devin Bulgaria, Red Bull România – Bulgaria – Albania, Unilever – Knorr și Beiersdorf – NIVEA), unde a deținut diverse funcții în departamentele de marketing, coordonând echipe multifuncţionale.