Lürzer’s Archive, ADC*E si Berlin School of Creative Leadership
AdPrint, singurul festival european de publicitate care premiaza cele mai bune echipe de creatie pentru excelenta in print, anunta editia a 12-a. Perioada de inscrieri va începe in data de 1 ianuarie 2011, la 0:00. Inscrierile se vor putea face exclusiv on-line, pana la 1 martie 2011.
Misiunea AdPrint Festival este de a promova printul si valorile sale la nivel international, avand in vedere contextul recent, nefavorabil pentru presa scrisa si print. Prin urmare, unul dintre principalele obiective ale festivalului pentru 2011 este de a reuni cele mai bune printuri din Europa si de a le promova la adevarata lor valoare.
Pentru a indeplini aceasta misiune, AdPrint se bucura de sprijinul partenerului sau traditional, Lürzer’s Archive si, de asemenea, de suportul a doi noi parteneri pentru 2011: Art Directors Club of Europe (ADC*E) si Berlin School of Creative Leadership. Avand alaturi acesti prestigiosi parteneri, dar si unele dintre cele mai importante titluri mass-media din Europa, AdPrint lanseaza din nou propunerea de a sarbători printul, cel mai nobil mediu, ce poarta o istorie impresionanta.
"Pe masura ce tot mai multe companii apeleaza la digital pentru a raspunde nevoilor lor de comunicare, puterea printului este adesea trecuta cu vederea si subestimata. Fara print, multe dintre campaniile de succes de azi nu ar fi eficiente, in special campaniile care sunt cu adevarat integrate. In rezolvarea problemelor cu care se confrunta industriile creative, Berlin School acorda o importanta deosebita reunirii liderilor dintr-o gama larga de discipline, iar printul nu este o exceptie. De fapt, am fost extrem de incantati ca Heidelberg Druck a sponsorizat recent o bursa completa acordata unui profesionist al printului, pentru a participa la programul nostru global Executive MBA. In mod similar, AdPrint face o treaba excelenta aducand laolalta lideri ai printului si print design-ului si suntem mandri ca Berlin School sustine AdPrint Festival 2011", a declarat Sheridan Johns, Director Berlin School of Creative Leadership.
Pentru a sublinia pasiunea si respectul pe care AdPrint le are pentru print, structura competitiei va fi deschisa din 2011 doar lucrarilor din print clasic, concentrandu-se asupra creativitatii pure a acestui mediu. In plus, festivalul a format o noua categorie din deja existentele sectiuni BEST OF, sustinute de Lürzer’s Archive.
Prin urmare, a 12-a editie a festivalului propune o structura a competitiei care cuprinde trei categorii: AdPrint BEST USE OF – supported by Lürzer’s Archive, AdPrint Press & Magazine si AdPrint Outdoor & Poster.
Juriul AdPrint va fi compus din echipe de creaţie de renume internaţional. De altfel, de ani de zile, AdPrint se bucura de privilegiul de a avea in juriu echipe de creatie formate din profesionisti de top din lumea publicitatii. Astfel, componenta juriului, bazata pe echipe, subliniaza valoarea pe care numai o astfel de colaborare o poate genera. Si in 2011, AdPrint Festival va recompensa cele mai bune echipe de creatie pentru excelenta creatiilor print.
Juriul, care va evalua toate lucrarile din concurs, va fi prezidat de catre Carl Le Blond, Deputy Executive Creative Director, Ogilvy Group CEE. Coechipierul sau va fi Tony Strong, Copywriter, AMV BBDO London.
Procesul de jurizare va avea loc exclusiv online. Componenta juriului va fi anuntata in intregime pana la 1 ianuarie 2011, pe www.adprint.ro.
Cea de-a 12-a editie a AdPrint Festival va avea loc in aprilie 2011, la Bucuresti.