Adobe Systems Incorporated a anuntat lansarea campaniei de publicitate "Everything but the Idea", menita a intari legatura cu comunitea specialistilor creativi si sa determine cerere pentru Adobe® Creative Suite 2. Campania de publicitate – care urmareste sa creeze o conexiune mai puternica cu artistii grafici, designerii si alti specialisti creativi – a fost realizata de catre firma de publicitate Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco. Campania reprezinta un efort de marketing al Adobe care include publicitate, direct marketing, relatii publice si evenimente speciale cum a fost Ideas Conference tinuta in New York pe 4 aprilie.
Creata pornind de la succesul campaniei din 2003 "Design Therapy" a Adobe, noua campanie exprima pasiunea Adobe pentru idei si demonstreaza intelegerea procesului creativ de catre companie. Campania pozitioneaza noul Adobe Creative Suite 2 ca un software esential, integrat si upgradat, necesar pentru transformarea ideilor in realitate.
Imaginile folosite in campanie surprind designerii, fotografii si alti specialisti intr-un moment precis cand sunt pe cale sa aiba o idee mareata, deseori lucrand noaptea tarziu.
Imaginile folosite in campanie surprind designerii, fotografii si alti specialisti intr-un moment precis cand sunt pe cale sa aiba o idee mareata, deseori lucrand noaptea tarziu.
"Demonstram compasiunea Adobe pentru lucrul prin care profesionistii creativi trec in fiecare zi: lupta constanta de a crea idei noi" a declarat Melissa Dyrdahl, senior vice president of corporate marketing and communications la Adobe.
Campania consta in 3 ad-uri care vor aparea in publicatiile lider, incluzand Archive, CMYK, Communication Arts, Eye, HOW, ID, Print si Step Inside Design, precum si in alte medii. Campania outdoor se va desfasura on New York pe diverse suporturi cum sunt chioscurile de ziare s.a.
Campania va avea de asemenea si o parte online pe site-uri cum sunt Adcritic.com, CommArts.com si Newstoday.com.
"Ca si audienta noastra, noi traim, mancam, dormim si respiram ceea ce profesionistii creativi fac in mod normal, ceea ce ne-a permis sa aducem umor si o privire din interior in cadrul campaniei," a spus Rich Silverstein, creative director and co-chairman of Goodby, Silverstein & Partners.
Adobe Creative Suite 2
Adobe Creative Suite 2 Premium Edition integreaza noi versiuni complete de software de design indispensabil — Adobe Photoshop® CS2, Adobe InDesign® CS2, Adobe Illustrator® CS2 si Adobe GoLive® CS2 — cu noul Version Cue® CS2. Recent lansatul Adobe Acrobat® 7.0 Professional este de asemenea inclus ca o aplicatie-cheie in aceasta lansare de software. O componenta noua si radicala a Adobe Creative Suite, Adobe Bridge, actioneaza ca un hub pentru productivitate, creare de imagini si creativitate.
Despre Adobe Systems Incorporated
Adobe este providerul lider de solutii software pentru crearea, gestionarea si furnizarea de continut digital de mare impact.
Despre Grupul Romsym
Romsym Data este distribuitor autorizat si centru de instruire autorizat pentru Adobe in Romania.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Afla toate detaliile esentiale despre brandul de boxe portabile Tronsmart
Companiile auto asiatice devansează competitorii europeni în materie de digitalizare a activității
theMarketer, compania românească invitată oficial de Amazon Web Services la AWS re:Invent 2024
5 tendințe actuale în designul scaunelor pentru gameri
Romanian Software obține premiul HR TECH INNOVATION oferit de CARIERE pentru dezvoltarea și furnizar...
LIFE IS HARD investește în viitorul studenților și al tehnologiei printr-un nou proiect de finanțare...
HONOR lansează noul sistem de operare MagicOS 9.0 optimizat cu funcții AI
OPPO Find X8 Pro se lansează în Europa, fiind echipat cu camere Hasselblad de nivel ultra, ColorOS ...