Adobe Systems Incorporated a anuntat lansarea campaniei de publicitate "Everything but the Idea", menita a intari legatura cu comunitea specialistilor creativi si sa determine cerere pentru Adobe® Creative Suite 2. Campania de publicitate – care urmareste sa creeze o conexiune mai puternica cu artistii grafici, designerii si alti specialisti creativi – a fost realizata de catre firma de publicitate Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco. Campania reprezinta un efort de marketing al Adobe care include publicitate, direct marketing, relatii publice si evenimente speciale cum a fost Ideas Conference tinuta in New York pe 4 aprilie.
Creata pornind de la succesul campaniei din 2003 "Design Therapy" a Adobe, noua campanie exprima pasiunea Adobe pentru idei si demonstreaza intelegerea procesului creativ de catre companie. Campania pozitioneaza noul Adobe Creative Suite 2 ca un software esential, integrat si upgradat, necesar pentru transformarea ideilor in realitate.
Imaginile folosite in campanie surprind designerii, fotografii si alti specialisti intr-un moment precis cand sunt pe cale sa aiba o idee mareata, deseori lucrand noaptea tarziu.
Imaginile folosite in campanie surprind designerii, fotografii si alti specialisti intr-un moment precis cand sunt pe cale sa aiba o idee mareata, deseori lucrand noaptea tarziu.
"Demonstram compasiunea Adobe pentru lucrul prin care profesionistii creativi trec in fiecare zi: lupta constanta de a crea idei noi" a declarat Melissa Dyrdahl, senior vice president of corporate marketing and communications la Adobe.
Campania consta in 3 ad-uri care vor aparea in publicatiile lider, incluzand Archive, CMYK, Communication Arts, Eye, HOW, ID, Print si Step Inside Design, precum si in alte medii. Campania outdoor se va desfasura on New York pe diverse suporturi cum sunt chioscurile de ziare s.a.
Campania va avea de asemenea si o parte online pe site-uri cum sunt Adcritic.com, CommArts.com si Newstoday.com.
"Ca si audienta noastra, noi traim, mancam, dormim si respiram ceea ce profesionistii creativi fac in mod normal, ceea ce ne-a permis sa aducem umor si o privire din interior in cadrul campaniei," a spus Rich Silverstein, creative director and co-chairman of Goodby, Silverstein & Partners.
Adobe Creative Suite 2
Adobe Creative Suite 2 Premium Edition integreaza noi versiuni complete de software de design indispensabil — Adobe Photoshop® CS2, Adobe InDesign® CS2, Adobe Illustrator® CS2 si Adobe GoLive® CS2 — cu noul Version Cue® CS2. Recent lansatul Adobe Acrobat® 7.0 Professional este de asemenea inclus ca o aplicatie-cheie in aceasta lansare de software. O componenta noua si radicala a Adobe Creative Suite, Adobe Bridge, actioneaza ca un hub pentru productivitate, creare de imagini si creativitate.
Despre Adobe Systems Incorporated
Adobe este providerul lider de solutii software pentru crearea, gestionarea si furnizarea de continut digital de mare impact.
Despre Grupul Romsym
Romsym Data este distribuitor autorizat si centru de instruire autorizat pentru Adobe in Romania.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
OPPO Find X8 Pro se lansează în Europa, fiind echipat cu camere Hasselblad de nivel ultra, ColorOS ...
Data Core Systems lansează ThirdSeer: soluția esențială pentru conformitatea cu NIS2 și DORA
LIFE IS HARD, partener tehnologic pentru asigurătorul DallBogg în România, prin soluția 24MGA
Cum pot fi folosite instrumentele bazate pe AI pentru a găsi un job mai bun
Cum pot ajuta serviciile de audit SAP la îmbunătățirea sistemelor specifice din companie
Hackerii etici au o misiune reală la DefCamp 2024: informațiile colectate vor sprijini investigațiil...
ELKO Romania: Ultima versiune Milestone Systems XPROTECT îmbunătățește conectivitatea cloud și exper...
Fotografiază ca un profesionist: perfecționează-ți pozele de dating cu Honor Magic V3