Tricoul este ediţie limitată şi sărbătoreşte meciul România-Argentina
Astăzi, adidas şi Federaţia Română de Fotbal lansează, în exclusivitate, tricoul dedicat evenimentului România vs Argentina. În ediţie limitată, tricoul oficial al suporterului sărbătoreşte meciul amical de pe 10 august, când cele două naţionale se vor confrunta pe noul stadion Naţional Arena.
Inspiraţie şi Design
Tricoul de eveniment este inspirat de designul tricoului oficial de joc al Naţionalei României, având fundalul roşu, dar întruchipează şi perspectiva suporterului. Elementul central constă într-o grafică vibrantă, un omagiu adus drapelurilor celor două ţări, ce integrează culorile roşu, galben şi albastru alături de albastru deschis şi alb. Prezentă atât pe faţa, cât şi pe spatele tricoului, această grafică creează un design remarcabil şi distinctiv.
Numele celor două echipe oponente au fost inserate pe spatele tricoului, împreună cu data evenimentului, marcând în istoria fotbalului românesc primul meci susţinut pe noul stadion Naţional Arena.
“Suntem deosebit de încantaţi să colaborăm, înca o dată, cu Federaţia Română de Fotbal pentru designul acestui tricou şi sa luam parte la unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale fotbalului românesc din această vară. Inspiraţi de pasiunea şi dragostea suporterilor pentru Echipa Naţională, am dezvoltat în ediţie limitată acest tricou de eveniment, cu care sperăm să le oferim tuturor fanilor fotbalului o modalitate de a sărbatori şi de a-şi aminti acest meci” a declarat Dimitris Karakassis, Director General adidas România.
‘Am dezvoltat acest tricou, împreuna cu adidas, din dorinţa de a le aduce fanilor un motiv în plus de bucurie pe 10 august. În ziua meciului, sperăm ca fiecare suporter sa fie mândru că poartă însemnele Echipei Naţionale şi să simtă că face parte din echipa României, chiar dacă “joacă” în tribune.’ a declarat Mircea Sandu, Preşedinte al Federaţiei Române de Fotbal.
Începând de mâine, tricoul de eveniment va fi disponibil în toate magazinele adidas Sport Performance din Bucureşti şi din ţară, la preţul de 98lei.
Ca o recompensă a loialităţii lor, toti clienţii care vor achiziţiona noul tricou, între 26 iulie şi 7 august, vor participa la o tragere la sorţi care le poate aduce ca premii bilete la meciul România-Argentina.