adidas Europa a refacut strategia de afaceri pentru fostele tari sovietice (Russia/CIS Area) si pentru zona pietelor cu potential de dezvoltare (Area Emerging Markets), in vederea consolidarii acestor regiuni. Fostele tari sovietice Ucraina, Kazakhstan, Bielorus, Uzbekistan, Armenia, Azerbaijan (Russia/CIS Area) au devenit zone de interes pentru adidas alaturi de pietele cu potential de dezvoltare (Area Emerging Markets) din “zona de mijloc” (Turcia, Bulgaria, Romania si Cipru), Estul Mijlociu si Africa.
“Dupa activitatile de succes din Europa de Nord, Europa Centrala si de Sud, avem o structura organizationala bine pusa la punct si suntem in masura sa ne extindem cu succes in noi regiuni, unde afacerea noastra se dezvolta foarte bine” declara Roland Auschel, Head of adidas pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Odata cu nou creata Area Russia/CIS, actualul Managing Director pentru Moscova, Martin Shankland (33 ani) va raporta direct lui Roland Auschel. Martin Shankland s-a alaturat echipei adidas Moscova in anul 1997 ca si Director de Finante, iar din 2000 a devenit Managing Director pentru Moscova.
Osman Ayaz (49 ani), care in ultimii ani a condus cu succes afacerile din asa-numita “zona de mijloc”, va deveni adidas Managing Director pentru aceste piete cu potential de dezvoltare (Area Emerging Markets). De asemenea, va fi responsabil adidas si pentru Orientul Mijlociu. Osman Ayaz s-a alaturat echipei adidas in anul 1998 si a devenit Managing Director pentru Turcia un an mai tarziu, in 1999. In 2003 a devenit responsabil pentru “zona de mijloc”. Dupa preluarea noii functii, Osman Ayaz va raporta direct lui Roland Auschel.
Haluk Ozmutlu (39 ani) va deveni noul Managing Director pentru “zona de mijloc” si va avea sediul in Istanbul. In 1998, Ozmutlu si-a inceput cariera la adidas in cadrul Departamentului de Vanzari, in prezent ocupand functia de Director Comercial. Din noua sa pozitie, Ozmutlu va raporta lui Osman Ayaz, Managing Director pentru pietele cu potential de dezvoltare (Area Emerging Markets).
In prezent regiunile in care adidas isi desfasoara activitatea sunt: Europa (include Area Emerging Markets, Area Russia/CIS, Franta si Italia), Zona Centrala (Germania, Austria, Elvetia, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovenia si Slovacia), Zona de Nord (Marea Britanie, Irlanda si Benelux), Zona Iberica (Spania si Portugalia) si Zona Nordica (Scandinavia si statele baltice).
{mosloadposition user10}
adidas se dezvolta
adidas se dezvolta in fostele tari sovietice si isi intareste pozitia in pietele cu potential de dezvoltare
La aniversarea primilor 7 ani de activitate, Franciza RO concept OSCAR ajunge la 90 de benzinării
Raportarea privind durabilitatea va impune un nou model de business în companii și va influența acce...
Black Friday 2024 a adus o creștere de +31% YoY în vânzări pentru magazinele Gomag
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
Teama de eșec și accesul la finanțare, principalele bariere ale antreprenorilor din România. Studiil...
România și Marea Britanie își consolidează parteneriatele economice printr-un dialog strategic privi...
Susţinere din partea Programului BERD Women on Boards în România
myPOS: Soluții financiare eficiente pentru IMM-uri și Microintreprinderi