Colectia Vespa
Pentru sezonul primavără/vară 2009 adidas Originals oferă o colecţie specială care sărbătoreşte şi reflectă moştenirea de decenii a brandului în zona de lifestyle. Anul 2009 marchează a 60-a aniversare a celor 3 dungi introduse de fondatorul companiei, Adi Dassler. Pentru consumatori acest eveniment înseamna introducerea unei game extinse de produse, în care fiecare se va regăsi. Campania de comunicare a acestei aniversări va purta numele de “House Party”, un concept prin care adidas reuneste toate starurile şi colecţiile acestui sezon.
Colecţia pentru bărbaţi prezintă noutatea sezonului, prin colaborarea cu producatorul Italian de scutere Vespa, unul dintre cele mai mari şi originale branduri de mişcare din lume. O colaborare care vorbeşte o dată în plus despre originalitate. Două branduri autentice de lifestyle, ambele concentrate pe design. Este un parteneriat unic care aduce produse reprezentative pentru stilul clasic şi actual, întampinand astfel atât nevoile scuteriştilor, cât şi ale tuturor fanilor stilului casual. Hermann Deininger, CMO adidas Sport Style, a declarat: “Sunt foarte încântat că am lansat colectia globala adidas Originals 2009 în cadrul Săptămânii de Modă de la Milano şi cred că acest lucru va aduce o dimensiune interesantă in ceea ce priveste moda de strada. Prin introducerea evenimentului de la Milano, adidas este acum prezent la toate cele patru Săptămâni de Modă pentru primavară/vară 2009, un punct important pe harta stilului inspirat de brandul adidas”.
Noua colectie Vespa introduce elemente de incaltaminte si imbracaminte care imbina look-uri si moduri de viata diferite, oferind un design clasic casual.
Făcând referire la cei 60 de ani de moşternire adidas, colecţia Vespa prezinta piese de încălţăminte şi îmbrăcăminte inspirate din diferite decenii pentru a aduce limbajul mobilităţii mai aproape de consumatorul preppy casual care caută atât modele care au facut istorie, cât şi unele moderne. Pe lângă o gama extinsă de clasice polo, tricouri şi jachete, aceasta colecţie conţine si variate modele de pantofi. Este cazul modelului inspirat din anii `50, Vespa Gran Lusso, care subliniază detaliile clasicei motorete Vespa şi spiritul nostalgic.
Culorile în care este desenată această colecţie sunt inspirate din anumite perioade din fashion. În concordanţă cu limbajul designului, paleta de culori este un omagiu adus celor mai semnificative produse şi stiluri de viaţă ce definesc ambele branduri – pop art, manifestarea curentului modernist din anii 60 din Londra şi stilul de viaţă italian.
Prima colecţie Originals Vespa este compusă din trei modele diferite de încălţăminte, rezultând în total 19 stiluri. Gama de îmbrăcăminte oferă 17 look-uri diverse, piesele de rezistenţă fiind tricourile polo, jachetele şi pantalonii.
Fiecare produs este rezultatul unei colaborări strânse între designerii adidas Originals care vin cu experienţa şi know-how-ul pentru creaţiile sport, de stradă, şi Vespa care aduce expertiza distinctă a mobilităţii în stil business. Ambele branduri contribuie la crearea designului unui produs, în egală măsură.
{mosloadposition user10}