În continuarea noii sale platforme globale și direcții creative din 2023 “We gave the world an Original, you gave us a thousand back”, adidas Originals prezintă o nouă campanie, care explorează moștenirea culturală a brandului printr-un omagiu adus comunităților care au purtat modelele Gazelle, Samba și Handball Spezial din trecut și până în prezent.
Campania este concentrată pe aceste trei siluete emblematice din cultura sportului – Gazelle, Samba și Handball Spezial. Inițial create pentru sporturi diferite, de la alergare și antrenamente, la fotbal sau handbal, de la nașterea lor, fiecare model clasic a continuat să aibă un impact asupra diverselor medii, culturi și mișcări sociale.
Filmat și regizat de Vincent Haycock, filmul campaniei îl are ca protagonist pe Carlisle Aikens, skateboarder profesionist și membru al echipei adidas Skate Team, încercând să îi capteze energia atemporală. Un tablou al vieții văzut prin povestea a o mie de adidas Originals, un film dintr-un singur cadru fluid ce îl surprinde pe protagonist mergând pe stradă și trecând pe lângă scene care pun în prim-plan oameni, comunități, identități și subculturi care și-au însușit adidas.
O serie de imagini aduc un omagiu suitei de oameni și personalități care poartă adidas Originals astăzi – fiecare în stilul propriu, scriind noi capitole pentru modelele emblematice atemporale. Samba, Handball Spezial și Gazelle sunt surprinse într-o serie de locații și contexte, povestea campaniei aducând la viață versatilitatea unor sneakeri ce pot fi purtați într-o mie de feluri.
Alături de filmul campaniei și imagini, adidas Originals celebrează spiritul siluetelor sale clasice și oamenii care le conferă o nouă personalitate astăzi cu un digital hub care găzduiește conținut generat de useri. Fanii modelelor sunt invitați să-și expună look-urile folosind #Samba #Gazelle și #Spezial în social media.
De la sport la skate, muzică și fashion.
Odată devenit un clasic, rămâne un clasic pentru totdeauna.