#OriginalSuperstar Film
Când adidas a lansat pentru prima data pantoful Superstar, în 1969, cuvântul Superstar avea un înțeles extrem de clar. Astãzi, acest cuvânt este folosit cu atâtea conotații, încât sensul sãu original s-a disipat și câteodatã creeazã confuzie. De aceea, în acest an, adidas Originals lanseazã întrebarea despre ce înseamnã, de fapt, sã fii un superstar, începând cu filmul ce îi are ca protagoniști pe Pharrell Williams, David Beckham, Rita Ora și Damian Lillard.
Pentru relansarea pantofului iconic Superstar, adidas Originals începe noul an cu o campanie globalã care chestioneazã conceptul de superstar în 2015.
Rețelele de socializare au redefinit complet conceptul de auto-exprimare, originalitate și creativitate și, de aceea, pe tot parcursul anului 2015, campania va evalua nevoia de validarea exterioarã și cultul celebritãții.
Campania se lanseazã cu un film de 90 de secunde, regizat de Karum Huu Do și îi are ca protagoniști pe David Beckham, Pharrell Williams, Rita Ora și Damian Lillard, fiecare dezvãluind faptul cã superstar nu presupune întotdeauna ceea ce credem.
Pentru Pharrell înțelesul este clar: “Nu ține de numãrul de vizionãri, like-uri sau share-uri”, în timp ce Rita Ora spune cã “Nu este despre mersul pe covorul roșu, interviurile cu jurnaliștii și inteacțiunea cu fanii”.
Filmul va fi acompaniat de șase clipuri scurte și va include, de asemnea, și o versiune de 30 de secunde pentru lansarea urmãtoarei colecțiii Supercolor semnatã de Pharrell.
Manifestãrile din Times Square și Madison Square Garden, împreunã cu activãrile de BTL și PR, incluzând social media, retail și digital media, vor susține atât campania, cât și lansãrile de produse, incluzând și viitoarele colectii in coloborare cu Pharrell și Rita Ora.
Campania globalã a fost realizatã de agenția newyorkezã Johannes Leonardo și va fi implementatã prin strategia de BTL dezvoltatã de agenția Three Sixty Communications din Londra.
Mai multe informații sunt disponibile pe //news.adidas.com/RO.
Despre Superstar
Pantoful iconic Supersatr a fost lansat în anul 1969 și a avut o tranziție rapidã de pe teren cãtre mediul urban. Forma sa a devenit o referințã pentru cultura urbanã de atunci, reperezentând creativitatea și diversitatea în întreaga lume. Pentru adidas Originals, anul 2015 marcheazã urmãtorul capitol al moștenirii Superstar, cu lansãri de produse și colaborãri cu artiști pe tot parcursul anului.