adidas lansează o nouă campanie în Madrid, pentru a-l întâmpina pe fotbalistul Mesut Özil în familia adidas. Campania, “Welcoming Mesut to the family”, îl are ca protagonist pe Mesut, alături de legende ale fotbalului, precum Bastian Schweinsteiger, Kaka, Philipp Lahm, Manuel Neuer, Zinedine Zidane, Thomas Müller și Marcelo, toți jucători adidas, care îl felicită pe Mesut.
Campania a fost dezvoltată de agenția de advertising din Berlin dieckertschmidt și se va desfășura în special pe canalele adidas de social media – Facebook și YouTube. De asemenea, mulți atleți adidas își vor pune sloganul “Mesut is my brother” pe profilele lor de Facebook.
“Sunt foarte mândru că am devenit parte din familia adidas. Brandul adidas este în top și are o istorie unică și bogată în fotbal. Eu purtam deja echipamentul adidas, jucând pentru naționala Germaniei și Real Madrid, așa că acest parteneriat nu face decât să cimenteze relația dintre mine și adidas”, spune Mesut Özil.
Herbert Hainer, CEO adidas AG, declară: “Ne bucurăm foarte mult să îl avem pe Mesut Özil alături de noi. Este una dintre cele mai marcante personalități din fotbalul german și internațional, ceea ce face ca portofoliul nostru de jucători să fie din ce în ce mai valoros. Cu acest parteneriat, adidas își consolidează poziția de brandul numărul 1 în fotbal.”
Mesut Özil este unul dintre cei mai buni fotbaliști din lume, dar deține și un record în ceea ce privește rețelele de social media – este singurul german care a depășit 10 milioane de fani pe Facebook. Iar cele 2.8 milioane de oameni care îl urmăresc pe Twitter îl transform într-un brand internațional puternic.
Fotbalistul de 24 de ani a semnat contractul cu adidas în iulie și va desfășura activități de PR și advertising. Mijlocașul își va oferi expertiza și experiența specialiștilor adidas, pentru a dezvolta, de asemenea, ghete de fotbal adidas. Mesut Özil folosește pe teren ultimul model al ghetei adidas Predator, care îi oferă control asupra mingii în orice situație.