adidas a lansat noua campanie mondiala de publicitate dedicata fotbalului. Intitulata ‘Impossible Field’, noua campanie publicitara adidas ii are ca protagonisti pe cei mai bine cotati jucatori ai momentului: Beckham, Ballack, Raúl, Defoe, Kaká si Saviola.
Spotul TV ‘Impossible Field’ ne dezvaluie o impresionanta desfasurare de forte pe un teren de fotbal virtual, fiecare jucator incercand sa ajunga in posesia mingiei de fotbal. Cu precizie extraordinara si echilibru, echipa adidas (Beckahm, Ballack, Raúl, Defoe, Kaká si Saviola) performeaza doar pe liniile virtual ridicate ale terenului de fotbal. Provocarea este de a prinde mingea dar si de a-si mentine echilibrul, jucatorii avand voie sa joace doar pe marcajele albe ale terenului, motiv pentru care utilizeaza trucuri care nu s-au mai folosit pe un teren de fotbal obisnuit.
Campania doreste sa arate nivelul superior la care a ajuns fotbalul, lucru dovedit in spot de echipa adidas. Terenul de fotbal virtual, respectiv liniile inaltate ale terenului, asigura o perspectiva unica, miscarile echipei adidas la 360° fiind observate in intregime.
“In acest spot, ducem fotbalul la un alt nivel. Terenul a fost inaltat si noi jucam pe un teren aerian. Trebuie sa ne pastram echilibrul si in acelasi timp sa pastram mingea. In timpul filmarii, nu am putut sa nu ma intreb cum va arata spotul final. Dar dupa vizionare, nu pot spune decat ca a iesit uluitor”, marturiseste David Beckham.
"adidas duce fotbalul la un nivel superior, asta e sigur” declara Uli Becker, din partea echipei adidas, responsabil cu Comunicarea Globala adidas. “Avandu-i in echipa pe cei mai talentati jucatori din campaniile adidas F50+ si Predator, adidas dezvaluie combinatia imbatabila a succesului: atitudine si indemanare pe un teren de fotbal, pe care in mod normal este imposibil de jucat.”
“Am dorit sa aratam un meci de fotbal spectaculos, care se bazeaza foarte mult pe indemanare. Liniile inaltate ale terenului reprezinta o idee foarte simpla, daca te ghidezi dupa sloganul campaniei “NIMIC NU ESTE IMPOSIBIL”, spune Andy Fackrell, director de creatie al spotului, din partea companiei producatoare.
Spotul a fost regizat de Daniel Kleinman, care are o impresionanta cariera si se bucura de o recunoastere internationala deosebita. Kleinman este printre primii regizori care a utilizat efectele speciale in timpul post productiei inca din anii ’80. El a regizat videoclipuri muzicale, pentru care a si castigat numeroase premii, dintre artistii care au beneficiat de videoclipuri in regia lui David Kleinman amintim: ZZ Top, Madonna, Prince, Fleetwood Mac. De asemenea, David Kleinman si-a adus contributia in mai multe filme James Bond.
In plus, si-a construit o reputatie solida ca si regizor de spoturi comerciale. Portofoliul sau cuprinde spoturi pentru Audi, Chrysler, Johnnie Walker, X Box, Sony Playstation, Levis si Tango. adidas’ ‘Impossible Field’ a constituit o provocare pentru Kleinman, fiind primul spot din domeniul sportiv pe care l-a regizat.
Noua campania publicitara adidas este sustinuta de spotul TV (cu variante 60 sec, 30 sec si 10 sec), spoturi in cinematograf, e-marketing, print si 17 variante outdoor. Campania va rula in toata lumea si vine in intampinarea calificarilor pentru Campionatul Mondial de Fotbal de anul viitor.
{mosloadposition user10}