Pentru prima dată în istoria companiei, adidas a consolidat contul global de media, alegând agenţia WPP MediaCom.
MediaCom va aduce o abordare de media integrata, cu accent pe inovaţie si aliniat la direcţia strategică ‘Creating the New’, pe toate platformele de comunicare.
Strategia pentru adidas a fost concentrată pe trei zone strategice: Viteză, Orașe și Open Source, in jurul unui insight puternic: “Prin sport, avem puterea de a schimba vieți”. Planul de comunicare se concentrează asupra oraşelor-capitală ale culturii şi comerţului si se bazează pe o abordare open-source pentru a alimenta inovaţia, in jurul unui ecosistem digital de clasă mondială.
Colaborarea cu MediaCom include planificarea media, consultanță și achiziție media, înțelegerea consumatorilor și măsurare. Cele două hub-uri pentru business-ul global vor fi Londra pentru adidas și New York pentru Reebok.
Jocelyn Robiot, Vicepreședinte Senior Marketing adidas a declarat:
“Misiunea noastră este «să fim cea mai bună companie sportivă din lume.» Pentru a atinge acest standard avem nevoie de echipa potrivită de parteneri alături de noi. Obsedat de consumator, concentrat pe digital și întotdeauna creând inovaţie: acesta este modul în care lucrăm la adidas și Reebok. Suntem încântați că am găsit același mod de lucru la noul nostru partener, MediaCom. Prin intermediul parteneriatului nostru, cautam modalități inovatoare de a ne conecta cu, consumatorii noștri din toate orașele creatoare de trenduri cu influență asupra culturii globale.”
Toby Jenner, COO Global la MediaCom, a declarat:
“Suntem încântați că am fost selectați de către unul dintre cele mai ambițioase și mai iconice branduri din lume ca partener. Echipele noastre din întreaga lume așteaptă cu nerăbdare sa înceapă. adidas este o companie cu oameni și mărci extraordinare si cu oportunități enorme de comerț electronic. Așteptăm cu nerăbdare dezvoltarea unor campanii creative și eficiente, care să combine căldura mărcii și comerțul electronic, alături de celelalte agenții partenere.”