AdeZ și Glaceau Smartwater, două dintre cele mai noi produse lansate de Coca-Cola România, au reușit să câștige deja aprecierea românilor, cele două branduri fiind votate recent „Produsul Anului 2019”, în cadrul studiului „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiază Inovația”.
Titlulurile au fost oferite în cadrul categoriilor„Băuturi vegetale”, respectiv „Apă”, în baza studiului realizat pe baza preferințelor consumatorilor.
Lansat la nivel european în iunie 2018, AdeZ a fost creat din dorința de a oferi o băutură pe bază de plante nutritivă, accesibilă și atrăgătoare unui segment cât mai mare de consumatori. Fără zaharuri adăugate (cu excepția celor care provin din ingredientele naturale, precum fructele și semințele), băuturile AdeZ combină sucuri naturale din fructe, semințe, îndulcitor de origine naturală din stevia și vitamine/minerale, oferind un gust bogat și plăcut, fiind potrivite pentru a putea fi savurate în orice moment. AdeZ este disponibil în patru sortimente în ambalaje de 800 ml: Amazing Almond, Surprising Soy, Rockin’ Rice, Chilling Coconut, alături de alte trei sortimente fructate în ambalaje de 250 ml: Amazing Almond Mango-Passionfruit, Chilling Coconut Berry și Outstanding Oat Strawberry-Banana.
GLACÉAU Smartwater este produsă din apă minerală naturală, procesată inteligent prin replicarea circuitului apei în natură (sau „evaporare și condensare”), cu adaugarea unei cantități potrivite de săruri minerale, pentru un gust distinctiv și proaspăt. Deja cunoscută la nivel mondial, Glacéau Smartwater este disponibilă pe piața din România începând cu luna februarie a acestui an.
Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare, prezent în peste 40 de ţări. În România, proiectul “Votat Produsul Anului®” se află la a zecea ediţie. Anul acesta, studiul a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ la nivel urban de minimum 4000 de consumatori români, cu vârste cuprinse între 18 și 54 ani, utilizatori de internet, criteriile de selecţie avute în vedere fiind: inovaţia, atractivitatea și intenția de cumpărare. În studiu s-au putut înscrie toate produsele de larg consum care au adus o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei.
Investițiile în dezvoltarea și promovarea de noi băuturi rămân o prioritate pentru Coca-Cola, cele mai noi lansări de produse fiind practic o reafirmare a angajamentul companiei de a le oferi consumatorilor săi o paletă cât mai variată de opțiuni, pentru fiecare stil de viață și diferite momente de consum, de la băuturi carbogazoase, la sucuri, bauturi pe bază de plante și ape minerale, într-o gamă variată de ambalaje.