Arta Account Planningului
Autor: JON STEEL
“Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY.
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului – „account planningul”- fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bransa inca se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la activitati de marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
Pagini: 256
Traducator: Stefania Antone
PRET DE VANZARE: 79 lei (pret fara TVA – 72,48).
{mosloadposition user10}