Pentru 2010, Adesgo urmareste cresterea cu 10-15 % a vanzarilor pe plan local
ADESGO, cel mai mare producător de ciorapi pentru femei din România, a investit 35.000 de euro in constructia unui nou magazin. Aflat in incinta fabricii Adesgo din Calea Serban Voda, nr. 220, acesta masoara o suprafata de 54 metri patrati.
“Am lansat acest magazin nou din consideratie pentru clientii care ne viziteaza si cumpara produsele noastre de ani de zile. Consideram ca acestia meritau un spatiu in care sa se simta confortabil, sa-si poata alege singuri produsele avand acces direct la o gama foarte diversificata de articole, care se adreseaza tuturor categoriilor de cliente.
Apoi, pentru ca in colectiile lansate in ultimii doi ani sunt destul de multe articole destinate femeilor tinere, am conceput un spatiu modern si atractiv pentru ca acestor cliente sa le fie usor sa ne treaca pragul, gasind de fiecare data ceea ce cauta la o calitate garantata de brand-ul Diamond.
Modernizarea magazinului Adesgo a fost din timp planificata si, in ciuda unor conditii economice grele, debutul in acest spatiu comercial deosebit, a fost un succes neasteptat. Bazandu-ne pe acest lucru, avem in vedere deschiderea unor puncte de vanzare similare in Bucuresti si in principalele orase din Romania” declara Geor Meir, General Manager Adesgo Romania.
Intr-un ambient modern si elegant, noul magazin va pune la dispozitia clientilor toate gamele Diamond si, in plus, doua colectii de lenjerie: gama Adesgo – fara cusaturi – si gama Fix (brandul numarul 1 in Israel).
Anul 2008 a venit cu multe investitii, atat in promovare cat si in productie. Adesgo a lansat in Romania patru noi colectii Diamond: Classic Mat, Design, Aquarell si Contrast. Pentru realizarea noilor modele, Adesgo a investit 6.000 de euro in achizitia a patru noi masini Santoni. In plus, pentru a atrage cumparatorii, compania a investit 80.000 de euro intr-o campanie promotionala, oferind castigatorilor 10 diamante.
Insa investitiile nu s-au limitat la companie. Adesgo a oferit Operei Nationale Romane o sponsorizare de 4.600 de euro constand in produse realizate special pentru balerine.
Pentru anul care urmeaza, Adesgo are ca obiectiv cresterea cu 10-15 % a vanzarilor pe plan local. Pentru a realiza acest obiectiv, dar si pentru a face fata crizei economice, Adesgo isi propune sa pastreze aceleasi preturi, dar si aceeasi calitate renumita a produselor.
În România, Adesgo este – prin brandul Diamond – cel mai mare producător de ciorapi pantalon, ciorapi, şosete din lycra şi fire poliamidice. Cu o capacitate de productie de peste 8 milioane de perechi de dresuri pe an, Adesgo asigura 30 % din piata locala de dresuri de zi cu zi si ciorapi. In ceea ce priveste produsele mai elegante, de seara, Adesgo detine o cota de piata de 15 %.
80% din capacitatea de productie a fabricii este concetrata pe export. Adesgo produce branduri private pentru faimosi retail-eri din Europa si Orientul Mijlociu: Tesco (UK), Hema (Olanda), Falke (Germania), Dunnez (Irlanda), etc.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}