La initiativa agentiei de consultanta in relatii publice Adentity, pe 30 ianuarie a fost sarbatorita pentru prima data in Romania, Ziua Internationala a Non-violentei in Scoli.
Elevii scolilor si liceelor bucurestene au fost chemati sa aplaude timp de un minut, in pauza de la ora 12.00, in semn de sustinere a luptei impotriva violentei din institutiile de invatamnt din Romania.
Actiunea a fost realizata cu sprijinul Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti si Politiei Capitalei si a reusit sa antreneze cateva zeci de mii de copii din clasele 1-12, care au creat, intocmai ca in celelalte tari ale lumii, “momentul de zgomot”.
Cu toate ca s-a dorit in aceasta etapa ca evenimentul sa se desfasoare numai in Bucuresti, el a fost marcat, spre bucuria initiatorilor, si in alte orase ale tarii.
Cu ocazia sarbatoririi Zilei Internationale a Non-Violentei in Scoli agentia Adentity a anuntat si demararea programului educativ “Fii inteligent, Nu fi violent!”, care se va materializa printr-o campanie de informare, una de educare si un concurs de proiecte inteligente intre institutiile de invatamant din Capitala, pe grupe de studii.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Zaga Brand, cea mai bună agenție PR Boutique din România în 2024
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dall...
Strălucitoare. Încrezătorare. Naturală: Campania de Sărbători BOSS 2024
Pentru mai mult de un sfert dintre copiii din mediul rural familia nu își permite să le cumpere îmbr...
David Popovici, Amalia Enache și Mihai Morar au dat startul lucrărilor pentru casa celor 11 copii cu...
Vegeta susține tinerii pasionați de gust bun
Diesel dezvăluie campania Holiday 2024
“#GOGRAND” - Spotul publicitar al campaniei de lansare pentru Noul Opel Grandland filmat în România