Prin actiuni de caritate si tactici de PR
AdEntity a organizat “Mistake Fashion Charity Ball – Femei pentru Femei”, eveniment dedicat Zilei Internationale pentru Eliminarea Violentei impotriva Femeilor.
Pentru prima data in istoria unei prezentari de moda din Romania manechinele au fost femei politician si sotii ale politicienilor de la noi.
Chiar si prezentatoarea evenimentului a fost o doamna deputat foarte cunoscuta, Mona Musca, alaturi de o actrita de succes, Daniela Nane.
Au urcat pe scena in calitate de manechine doamnele Anca Boagiu, Raluca Turcan, Anca Constantinescu, Monica Stirbu, Mihaela Vosganian, Rovana Plumb, Cornelia Cazacu, Monica Iacob Ridzi, Rodica Nassar, Ionela Bruchental Pop, Roberta Anastase, Liliana Iorgulescu, Norica Nicolai si Mioara Videanu.
Evenimentul regizat de Beatrice Rancea a fost unul de exceptie, beneficiind de jocuri de lumini laser la fel ca la marile prezentari de moda din occident precum si de aportul elevilor si profesorilor liceului de muzica “George Enescu” care au asigurat live coloana sonora.
Evenimentul desfasurat la Crowne Plaza in sala Ballroom s-a incheiat cu licitarea celor 15 rochii, urmand ca fondurile stranse sa fie folosite pentru amenajarea unui centru de consiliere si adapost pentru victimele violentei domestice, aflat in grija Agentiei Nationale pentru Protectia Familiei.
Evenimentul, gandit si realizat de agentia Adentity, a reprezentat atat o metoda de promovare a Casei de moda Mistake Fashion catre targetul dorit, cat si o actiune de responsabilitate sociala.
Casa de Moda Mistake a tinerei creatoare Josette Rizea se numara printre clientii AdEntity incepand din luna noiembrie.
Agentia a avut ca scop principal pozitionarea clientului Mistake Fashion in segmentul de varf din mediul politic si de business, obiectiv atins cu succes.
Nu trebuie omisa nici latura caritabila-sociala a evenimentului care s-a bucurat de o mare expunere in mass-media si care va continua cu pregatirea unui memoriu semnat de toate persoanele implicate in eveniment, prin care se va solicita Primariei Municipiului Bucuresti un sediu pentru centrul de consiliere si adapost.
De asemenea, va fi demarata o campanie de informare referitoare la fenomenul violentei domestice impreuna cu Agentia Nationala pentru Protectia Familiei care si-a exprimat disponibilitatea de a desfasura in continuare proiecte alaturi de AdEntity.
Echipa Adentity care a lucrat la proiectul Mistake Fashion Charity Ball: L.D.Ionescu – Managing Partner, Andreea Simion – Account Director, Ionut Ciobanu – Event Manager, Roxana Buzaeanu – Resarch Manager, Luiza Dumitras – Account Manager, Elena Dobrogeanu – Account Manager, Cristina Laslo – Account Executive.
Din partea Mistake Fashion a participat la proiect Josette Rizea, din partea Fundatiei NOI Mihaela Ionescu, Director Executiv iar din partea ANPF Corneliu Gavaliugov, Director.
{mosloadposition user10}