Agentia de relatii publice Adentity a decis sa-i actioneze in judecata pe organizatorii Romanian PR Award pentru refuzul acestora de a face publice grilele de punctaj si punctajele obtinute de catre participantii la ultima editie a competitiei.
Din punctul de vedere al agentiei, atata timp cat au incasat o taxa de participare, organizatorii sunt obligati sa prezinte “notele” fiecarui candidat si modul de punctare, in caz contrar fiind indereptatiti sa-i banuim pe acestia de organizarea unui Caritas al PR-ului si nu de o competitie respectabila.
Thomas Achelis, organizatorul evenimentului si presedinte al juriului, a refuzat acest lucru, motivand ca unii participanti care au obtinut note mici ar putea sa se simta deranjati.
Noi suntem, insa, de parere ca refuzul organizatorilor, Forum International Communications, de a prezenta punctajul obtinut de fiecare concurent, se datoreaza faptului ca si in acest an distinctiile au fost acordate, in mare parte, firmelor care au fost si sponsori ai evenimentului, cu toate ca, atunci cand am decis sa ne inscriem in competitie, am fost asigurati ca anul acesta nu se va mai intampla ceea ce s-a intmplat la editiile precedente.
Despre aceasta situatie vom informa forurile internationale, din care Thomas Achelis sustine ca face parte si a caror regulamente sustine ca le-a aplicat si in Romania, si vom solicita sa ni se confirme daca etica in domeniu permite participarea in concurs a firmelor care au sponsorizat competitia.
De asemenea, vom cere in instanta sa le fie anulat organizatorilor dreptul de a mai folosi titulaturi precum “saptamana pr-ului romanesc” sau “romanian pr award” atata timp cat reprezentativitatea agentiilor de relatii publice din Romania nu atinge nici 5% in cadrul acestei competitii.
Nu este corect ca o competitie cu criterii arbitrare, organizata de o entitate fara legitimitate in industrie, sa poata deveni etalon pentru activitatea agentiilor de relatii publice in relatia cu clienti sau potentiali clienti.
Consideram ca si pentru PR-ul romanesc vremea jelibonului a trecut, iar piata relatiilor publice din Romania a ajuns la o maturitate care ii da dreptul sa-si impuna propriile reguli, standarde si competitii.
{mosloadposition user10}