Electrogrup la puterea Electrogrup este conceptul noii sigle a companiei clujene, realizată de către agenţia AD(D)VERITAS.
Cu ocazia împlinirii a 10 ani de activitate în domeniul reţelelor electrice şi al telecomunicaţiilor, Electrogrup a ales AD(D)VERITAS pentru realizarea unui nou mesaj vizual şi a unui eveniment dedicat inaugurării noului sediu.
“Dezvoltarea accelerată a companiei din ultimii ani a adus o nouă vizibilitate pentru Electrogrup. Astfel, a devenit necesară crearea unui nou mesaj vizual, capabil să transmită statutul prezent al companiei. Am fost inspiraţi în alegerea echipei AD(D)VERITAS pentru a promova acest mesaj; toate proiectele desfăşurate au fost abordate cu profesionalism, iar termenele şi standardele de calitate, permanent respectate”, a declarat Iunia Cordea, Sef Departament Comunicare, Electrogrup.
Principiul operaţiei matematice „ridicarea la putere” a stat la baza realizarii siglei, reprezentând cel mai bine poziţia pe care compania se afla în prezent. Asocierea cromatică – galben şi gri – propusă de agenţie şi adoptată de Electrogrup îi conferă siglei eleganţă, precum şi reprezentarea valorilor companiei: dinamism, rigoare şi echilibru. Toate elementele au fost incluse într-un Manual de Identitate Corporativă, care va îmbunătăţi şi eficientiza comunicarea companiei.
„Am reuşit, atât prin noua identitate vizuală, cât şi prin semnificaţia sa, să oferim companiei Electrogrup posibilitatea de a se evidenţia printr-un mesaj puternic, care să o reprezinte şi care să evidenţieze punctul în care a ajuns, după 10 ani de activitate.”, spune Ioana Căprar, Directorul Executiv al AD(D)VERITAS.
Inaugurarea noului sediu a avut loc vineri, 16 martie 2007, printr-un eveniment de succes, la care au luat parte reprezentanţi ai autorităţilor şi presei locale, parteneri şi clienţi Electrogrup.
Tăierea panglicii a fost urmată de vizitarea sediului, precum şi de momente incendiare: sigla realizată din artificii sau concertele Andra si Arpeggione.
{mosloadposition user10}