În luna mai a acestui an, compania de publicitate AD(D)VERITAS a câştigat pitchul organizat de BT Asigurări, parte a Groupama, pentru gestionarea contului de comunicare în vederea promovării produsului de asigurare CASCO.
Groupama, compania multinaţională de origine franceză, ce a achiziţionat BT Asigurări, Asiban şi OTP, a lansat spre sfârşitul lunii mai această campanie de promovare a asigurării de tip CASCO, adresată şoferilor de maşini marca Dacia, cu o vechime mai mică de patru ani. Asigurarea se încheie foarte uşor, având la dispoziţie preţuri fixe pentru toate autovehiculele care intră în promoţie, nediferenţiat pe tipul de maşină din gama Dacia.
Conceptul creativ al campaniei de promovare este construit în jurul cuvântului “model” şi este implementat la nivel vizual într-un mod simplu, dar de impact. Dubla valenţă a acestui cuvânt, model, comunică nu doar preţul fix în care se încadrează maşinile din promoţie, ci şi faptul că acest serviciu poate fi privit ca un etalon. Astfel, imaginea asigurării CASCO este aceea a unei asigurări precise, dar şi de referinţă.
Campania se desfăşoară pe o perioadă de trei luni, implementată prin materialele necesare campaniei în care sunt angrenate atât sucursalele BT Asigurări, cât şi cele ale Asiban, precum şi brokerii de asigurări auto de acest tip.
Campania este prezentă şi în mediul on-line cu apariţii pe principalele siteuri de ştiri, sportive şi de interes auto.
Printre proiectele recent implementate de agenţie meţionăm campania de notorietate a noului complex rezidenţial VivaCity, proiect imobiliar al Grupo Herce, campaniile de produs pentru serviciile Romanian International Bank şi campania de imagine Macon Deva.
AD(D)VERITAS, prezentă pe piaţa publicităţii din România încă din 2002, deţine în portofoliul său clienţi precum: Nokia, Tenaris, Gorenje, Cora Hypermarche, S+B Grouppe, Electrogrup, Mobilia.
{mosloadposition user10}