Agentia de publicitate Addict Advertising, casa de productie de film Green Film – divizia Video4Business – si Whirpool/Rorec au cautat butonul care salveaza ursii polari si pe cel care da timpul inapoi. Nu le-au gasit. In schimb au gasit butonul cu reduceri intr-o campanie ecologica.
“Pentru ca subiectul este de interes national, mixul de comunicare prevede TVR ca statie principala si Realitatea TV, iar pentru ca femeile iau deciziile casnice, statiile precum Euforia si Hallmark au intrat in optiunea noastra”, spune Mioara Bolozan – Marketing Director la Whirpool.
Agentia de publicitate Addict Advertising, casa de productie de film Green Film – divizia Video4Business – si Whirpool/Rorec au cautat butonul care salveaza ursii polari si pe cel care da timpul inapoi. Nu le-au gasit. In schimb au gasit butonul cu reduceri intr-o campanie ecologica.
“Pentru ca subiectul este de interes national, mixul de comunicare prevede TVR ca statie principala si Realitatea TV, iar pentru ca femeile iau deciziile casnice, statiile precum Euforia si Hallmark au intrat in optiunea noastra”, spune Mioara Bolozan – Marketing Director la Whirpool.
Publicitate
Campania se va desfasura in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie si va cuprinde un spot TV si o campanie de materiale promotionale in magazinele (aproximativ 600) in care se comercializeaza produsele Whirpool cu al saselea simt pentru care este valabila promotia.
“Prin campania "Cauta butonul cu reduceri", Whirpool&Rorec incearca sa protejeze mediul”, spune Alex Vetrescu, Client Service, “pentru ca al 6-lea simt inseamna consum controlat de apa si energie.”
Pentru cei care dau la schimb vechea lor masina de spalat, Whirpool si Rorec le ofera o reducere de pana la 300 ron la cumpararea unei masini de spalat cu al saselea simt.
“Masinile de spalat Whirpool arata ca un OZN. Au atatea butoane prin care poti sa controlezi consumul de apa, timp si energie incat nu ni s-a parut deplasat sa spunem ca singurul buton care ii lipseste este cel prin care poti da timpul inapoi ori salva ursii polari”, a spus Bogdan Muresanu – Creative Director.
Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din Mioara Bolozan – Marketing Director, Catalina Constantin – Product Manager, din partea Whirpool, Bogdan Muresanu – Director de Creatie, Aaron Balazs – Art Director si Alex Vetrescu – Client Service, din partea agentiei Addict Advertising, Gabriel Achim – regizor, din partea Green Film/Video4Business si Vlad Petri – operator imagine.
Addict Advertising este o agentie de publicitate independenta care are in portofoliu campanii (ATL si BTL) si executii strategice pentru clienti precum Business Standard, Antares, Cumpana, The Money Channel, IT Matters.
Green Film este una dintre cele mai tinere si dinamice case de productie de film din Romania. Pe langa Addict Advertising a mai colaborat cu Mercury 360, McCan Ericson, GMP, Propaganda si Friends. Video4Business este un nou serviciu lansat de Green Film, care isi propune sa creeze filme video de calitate, destinate companiilor de toate dimensiunile si adaptabile prioritatilor de comunicare si de marketing ale acestora.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}