Pepsi a lansat brieful pentru premiul Tânărul Creativ al Anului, care va fi oferit în cadrul galei ADC*RO Awards 2012.
Competiţia Tânărul Creativ al Anului 2012 este organizată de către Art Directors Club România şi suţinută de Pepsi şi se adresează tinerilor profesionişti, care activează în industria de marketing si comunicare şi nu au depăşit vârsta de 28 de ani.
Tânărul Creativ al Anului va premia cea mai originală rezolvare a briefului de creaţie semnat de Pepsi. Acesta constă în realizarea unei campanii de activare a platformelor de social media Pepsi, prin care să crească interacţiunea dintre acestea.
Rezolvarea briefului trebuie trimisă la adresa teodora.calin[at]institute.ro până la data de 29 noiembrie, completând formularul de înscriere disponibil pe websiteul oficial Art Directors Club of Romania, www.adcromania.ro. Aceasta trebuie să prezinte o direcţie de comunicare care integrează canalele de social media Pepsi şi să decline mesajele în 12 cover photo-uri pentru Facebook, o idee de album şi o imagine-copertă pentru platforma Pinterest şi imagini de background pentru YouTube şi Twitter. Şi multe idei originale. Regulamentul de concurs, formularul de înscriere şi brieful de creaţie se găsesc pe www.adcromania.ro.
Jurizarea va fi făcută de către membrii ADC România, iar câştigătorul va fi anunţat în saptamana 3-6 decembrie 2012.
Premiul competiţiei va fi oferit de Pepsi şi constă într-un abonament pe un an la revista Lürzer’s Archive si 500 €. Câştigarea competiţiei locale înseamnă şi înscrierea automată în competiţia ADC Europe, alături de celelalte lucrări câştigătoare, alese de cluburile europene.