Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

AdCouture Hot Spot: brandingul de tara

Editia AdCouture din aceasta saptamana dezbate la rubrica “Hot Spot” subiectul brandingului de tara. Se vorbeste mult in ultima vreme despre cum ar trebui sa promovam imaginea Romaniei si au existat numeroase eforturi pentru crearea unui brand de tara, insa fara o finalitate favorabila. Adriana Tarus (co-autoarea cartii “Branding Romania”), Alina Dolea (co-autoare “Branding Romania”), Oana Marinescu (director general pentru Diplomatie Publica in cadrul Ministerului Afacerilor Externe), Dorina Gutu (Lect. univ. dr. la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) si Costi Rogozanu (editor-sef Cotidianul) vorbesc la “Hot Spot” despre directiile de promovare pe care ar trebui sa le urmeze Romania.

La rubrica “Insider”, invitata lui Serban Ciusca – moderatorul emisiunii – este Catalina Stan (CEO BDR Associates si Managing Director al Superbrands Romania). Cum se facea PR la mijlocul anilor ’90 in Romania, dar si care sunt criteriile pentru ca un brand sa fie inclus in programul Business Superbrands, dezvoltat in Romania de BDR Associates si Nielsen, aflati din emisiunea AdCouture din aceasta seara, la The Money Channel, de la ora 23:00.

Bucuresti, 04.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.