Miercuri, 22 octombrie, ora 19:30, în Music Club (Str. Bărăţiei, 31) va fi reluat evenimentul lunar dedicat industriei româneşti de publicitate – AdBreak, un eveniment organizat de IQads, ajuns la ediţia 35. Motivul întâlnirii şi tema dezbaterilor ce vor avea loc sub ghidarea lui Andrei Haţegan, moderatorul evenimentului, este recent încheiata ediţie a festivalului de creaţie din Slovenia – Golden Drum.
Subiectul este cu atât mai important cu cât, în prezent, România nu mai are un festival autohton de creaţie, iar Golden Drum primeşte în fiecare an un număr mare de înscrieri din partea românilor.
Deşi la această ediţie trofeul festivalului – Golden Rose – nu a mai fost câştigat de o agenţie românescă, aşa cum s-a întâmplat în ultimii 3 ani, ţara noastră încă se poate mândri cu cele mai multe premii câştigate, ca ţară, la festivalul de la Portoroz.
Despre unde se află România în topul creativităţii europene, vom vorbi cu cei doi reprezentanţi români în juriul festivalului în acest an, care au luat pulsul înscrierilor: Ştefan Iordache, Chief Creative Officer al Leo Burnett Group România, care a evaluat lucrarile înscrise la categoriile TV, Press, Outdoor şi Radio, şi Andrei Cohn, directorul de creaţie al agenţiei Cohn&Jansen|Ashley&Holmes care a jurizat secţiunea Design & Art Direction.
Daniela Nedelschi, art director, şi Jorg Riommi, copywriter, ne vor vorbi despre cele patru premii câştigate de agenţia Saatchi&Saatchi România: Golden Drum Grand Prix la categoria Press pentru campania „Since 1961” pentru Head&Shoulders, aurul pentru campania "Ariel Unsewed Stains”, în aceeaşi categorie, argintul pentru campania „Since 1961” la categoria Outdoor şi premiul „Client of the Year” pentru Procter&Gamble. Cu aceste premii, agenţia s-a plasat pe locul 3 în topul participanţilor.
Alături de ei, Răzvan Căpănescu, Creative Director Publicis România, ne va povesti despre ad-urile cu care agenţia lui a reuşit să se plaseze pe locul 10 în regiune: Golden Drum pentru print-ul „Waistcoat” (Beretta), argint pentru spotul “Headless” (Gusto) şi argint pentru “Baclava” (Bitdefender).
Câştigătorii din categoria TV, Corina Băcanu şi Theodor Sandu, reprezentând Leo Bunett&Target, ne vor vorbi despre trofeul câştigat pentru “Matrix” (Doncafe). Acest premiu, împreună cu Golden Drum-ul pentru “Nothing” (eJobs), au reuşit să plaseze agenţia Leo Burnett & Target pe locul 6 în clasamentul participanţilor din acest an.
Tot în categoria câştigătorilor cu spoturi TV, îl vom avea prezent şi pe Claudiu Dobriţă, Creative Director, Grey Worldwide România, agenţie care a reuşit să câştige un Silver pentru “Buy” (ClickNet).
Pauzele de publicitate între discuţii vor conţine numai reclame câştigătoare ale acestei ediţii Golden Drum.
{mosloadposition user10}