In cadrul celei de‑a 19-a editii AdBreak, desfasurata miercuri, 8 noiembrie, IQads si Orange au deschis pentru pasionatii de publicitate un subiect sensibil, legat de practica profesionistilor din acest domeniu. Dialogul lui Mihai Anton cu invitatii acestei editii a pornit de la demisiile recente in publicitate, pentru ca mai apoi sa devieze intr-un tir de intrebari curioase si, uneori, insinuante din partea publicului. Cu toate acestea, invitatii nostri au lasat deoparte emotiile si au spus „pe bune” care sunt motivele plecarii lor si care sunt planurile pe care si le fac in continuare.
Mihai Coliban audio
Victor Dobre, director executiv al IAA, dupa 7 ani petrcuti la conducerea agentiei Scala JWT, a declarat: „Cred ca demisia e o forma de a atrage atentia, de fapt. Multa lume o foloseste pentru a-si spune un punct de vedere intr-un sistem in care nu poate. In ceea ce ma priveste, am dorit aceasta schimbare, pentru ca dupa 7 ani simti nevoia sa faci si altceva. Atunci cand vrei sa pleci cu adevarat, poti gasi orice pretext pentru a o face. Cea mai frumoasa demisie la care am asistat s-a petrecut in Scala JWT. Un tip care a lucrat numai 20 de minute, a plecat din cauza ca in timp ce utiliza copiatorul, doua persoane se certau pe hol intr-un limbaj foarte agresiv.”
Ema Prisca, Associate Creative Director la Graffiti BBDO, fost copywriter Leo Burnett, ne-a descris plecarea ei din agentie: „Am luat o cutie de la doamna Gabi, care se ocupa de administrativ la Leo Burnett, mi-am pus lucrurile in ea, i-am pupat pe colegi si am plecat, nu inainte de a da un mail care avea ca subiect ’Vine o vreme cand…’ si de a vorbi cu Ioana. Nicio despartire nu-i placuta. Se rupe ceva. Dar cum spuneam…vine o vreme cand… Si incepi o noua etapa.”
„La un moment dat trebuie sa faci pasul de a demisiona, ca sa-ti pastrezi sanatatea mintala. Oamenii au tot felul de crize, iar schimbarea pare cea mai la indemana solutie. Sunt perioade schismatice, in care simti ca nu esti unde trebuie sau in care stii ca faci ce trebuie, dar nu te afli la locul potrivit, cum s-a intamplat in cazul meu”, a declarat Mihai Coliban, fost Director de Creatie la LOWE&Partners.
Invitatul surpriza, Razvan Capanescu, director de creatie Publicis Romania, plecat din aceeasi functie de la Ogilvy&Mather Romania, i-a tinut locul lui Daniel Gavrila, invoit pe motive solide. Capanescu a admis ca schimbarea sa de tabara se datoreaza conservatorismului care il tinea captiv si ca se simte extrem de motivat in noul post pentru ca are sustinerea managementului de a dezvolta o echipa de creatie puternica.
AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de Presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.
{mosloadposition user10}