Miercuri, 25 ianuarie 2006, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 20.00, se va desfasura cea de a zecea editie a evenimentului AdBreak, prima din acest an, prezentata de Orange. Dedicata unei categorii care furnizeaza premii an de an la festivalurile de creativitate – reclamele brandurilor mass-media, aceasta editie va beneficia de prezenta a trei directori de creatie, toti laureati ai categoriei: Serban Alexandrescu – Headvertising, Adrian Botan – McCann Erickson si Bogdan Naumovici – Leo Burnett. Moderatorul evenimentului va fi Paul Cioran, iar intrebarile adresate invitatilor sunt asteptate din partea tuturor celor prezenti.
AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.
„Editia a zecea este o editie speciala. Spun asta nu numai pentru ca se schimba prefixul sau pentru ca avem o tema interesanta, ci si pentru ca, odata cu schimbarea identitatii IQads se va schimba, asa cum e normal, si identitatea AdBreak. Cu ocazia asta, ii asteptam pe toti ‘cei de-ai casei’ la eveniment. Sunt convins ca si proiectia si dezbaterea vor fi la inaltime”, a declarat Marius Cristea, organizator al evenimentului.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Grupul de presa Catavencu prin Cotidianul si 24-FUN si recomandat de HotNews.ro si Kiss FM.
{mosloadposition user10}