AD Starter-„Publicitatea te vrea. Fă şi tu ceva” este conceptul cu care proiectul POSDRU ”Consiliere și stagii de pregătire practică pentru o carieră de succes în comunicare” va încerca să atragă studenţii în cadrul programului integrat de consiliere şi practică 360.
Mercury360 Communications a realizat conceptul de promovare al proiectului ”Consiliere și stagii de pregătire practică pentru o carieră de succes în comunicare”. AD Starter este numele programului de consiliere şi practică promovat din aceasta toamnă în rândul studenţilor la comunicare. Mesajul campaniei de informare este „Aplici. Practici. Contezi”, iar acesta explică paşii pe care fiecare student trebuie să îi urmeze pentru a-şi clădi mai simplu şi mai repede cariera pe care şi-o dorește.
Sloganul campaniei este însoţit de o imagine reprezentativă ce va apărea pe toate materialele proiectului. Vizualul prezintă variantele de drum ce pot fi alese de studenţi pentru a obţine angajarea în publicitate. Astfel, drumul clasic presupune vânarea publicitarilor la petreceri, împrietenirea cu aceştia pe reţelele de socializare şi multe alte acţiuni ce presupun un efort considerabil. Mercury360 oferă posibilitatea alegerii unui drum mai scurt și mai puţin costisitor, prin participarea la programul AD Starter care oferă şansa unui început convingător pentru studenţii la comunicare.
„Ideea acestui concept a plecat de la faptul ca studenţii sunt atraşi de mirajul publicităţii, fără să cunoască practic industria. Astfel, li se vând iluzii atunci când işi aleg un job în publicitate şi cei mai mulţi fac eforturi foarte mari pentru a ajunge în industrie, într-o funcţie care, de cele mai multe ori nu li se potriveşte. Studenţii trebuie să aibă un punct de plecare pentru acest drum lung al unei cariere solide, iar AD Starter oferă soluţia printr-un program complex de consiliere şi practică”, spune Toni Bunăiaşu, copywriter Mercury360, expert în acest proiect.
În această toamnă, Mercury360 Communications va organiza o caravană de informare în cadrul SNSPA în vederea prezentării programului de consiliere şi orientare profesională, dar şi a stagiilor de practică din cadrul firmei. Această componentă se va desfăşura în acelaşi timp cu componenta de consiliere, astfel că studenţii interesaţi de acest proiect se vor putea înscrie pe loc în programul de orientare profesională şi ulterior la stagiile de practică în Mercury360 Communications. De asemenea, proiectul va fi prezent în mediul online prin intermediul site-ului www.adstarer.ro, a platformei www.advocation.ro, dar şi prin canalele de social media.
Proiectul este co-finanţat din Fondul Social European (FSE) prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013. Investeşte în oameni!, Axa prioritară nr. 2 „Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii”, Domeniul major de intervenţie 2.1 „Tranziţia de la şcoală la viaţa activă”.