Action Global Communications, cea mai mare companie independentă de consultanţă full-service în relaţii publice din regiune, coordonează campania „Live Inspire” a Intesa Sanpaolo Bank. Proiectul Intesa Sanpaolo Bank este o inițiativă internațională pe tema inspirației ce se desfășoară în 11 țări: Albania, Bosnia, Herțegovina, Croația, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina și Egipt, țări în care Grupul Intesa Sanpaolo operează prin subsidiare locale. Campania urmăreşte lansarea noului card de debit INSPIRE.
Prima etapă a proiectului s-a desfășurat în aprilie și s-a dorit a fi o provocare a publicului la inspirație, dar și un îndemn de a trăi inspirat. Astfel, alături de bloggeri din cele 11 țări participante, trei dinte cei mai cunoscuți și urmăriți bloggeri români, Cristina Bazavan, Adi Hădean și Cristian China-Birta au scris pe tema „ce te inspiră astăzi” pe blogurile proprii. Blogposturile erau preluate în timp real pe platforma www.liveinspire.com, unde puteau fi votate de către cititori. La finalul perioadei de vot, cei trei bloggeri români au cumulat peste 13.000 de voturi, plasând România pe poziția a treia în clasamentul celor 11 țări. Totodată România se menține în top 3 și în ceea ce privește numărul de accesări ale platformei cât și în ceea ce privește numărul de like-uri de pe pagina de Facebook Live Inspire, care numără acum peste 79.000 de like-uri.
Campania continuă cu o competiție foto deschisă publicului din cele 11 țări în perioada mai – iulie. Cei interesați să participe sunt invitați să încarce pe platforma Live Inspire fotografii cu tema „ce te inspiră astăzi” care vor contribui la crearea celui mai mare banner din lume. Competiția va avea câte un caștigător din fiecare țară, care va primi o excursie pentru două persoane în Italia. Un juriu desemnat îi va alege pe cei 11 caștigători dintre cei care vor primi cele mai multe voturi pentru pozele lor.
Ruxandra Scorţea, Managing Director Action Global Communications România: „Suntem încântaţi să coordonăm acest proiect pentru că putem vedea în timp real nivelul de implicare al diferitelor comunități online din întreaga regiune. Ne-am bucurat că românii s-au situat pe locul trei, ceea ce înseamnă că blogerii noștri au comunități de cititori bine închegate, pe care ei au reușit să le implice”.