doar din implementarea tehnicilor de vânzări
40% din cifra de afaceri a Achieve Global este adusă de programele de training de vânzări
AchieveGlobal România, o divizie a holdingului United Business Development (UBD), compania-lider pe piaţa autohtonă de training, concepe şi implementează soluţii de training pentru angajaţii companiilor româneşti care doresc îmbunătăţirea tehnicilor de comunicare cu clienţii. Aproape jumătate din cifra de afaceri a companiei reprezintă implementarea serviciilor profesionale de vânzări.
Pentru a răspunde noilor cerinţe ale pieţei de training, în luna aprilie, de la sediul central AchieveGlobal din Statele Unite a venit în România Duane Dabrowski, consultant pe tehnici de training, pentru a certifica trainerii companiei din România în cele mai noi programe de vânzări. “Chiar dacă obiectul de activitate global al firmei noastre internaţionale este de a oferi tehnici de training pentru vânzări, negociere, leadership sau servicii cu clienţii altor companii, este necesar ca birourile AchieveGlobal din întreaga lume să îşi împărtăşească experienţa pentru a avea rezultate mai bune. Scopul vizitei la Bucureşti este de a certifica trainerii români AchieveGlobal pe cele mai noi programe legate de vânzări: Professional Selling Skills şi Professional Negotiations Skills” a declarat Duane Dabrowski.
Trainerii AchieveGlobal care au obţinut certificarea biroului din Statele Unite vor putea de acum să implementeze şi să livreze respectivele cursuri mai departe clienţilor AchieveGlobal. “Există şi posibilitatea certificării unor traineri interni ai clienţilor noştri pe programele AchieveGlobal. Această soluţie este preferată de clienţii care au un volum mare de angajaţi pe care îi introduc într-un program de training” spune Duane Dabrowski.
Pe piaţa de training din România, ponderea cea mai mare in vanzarile AchieveGlobal o au programele de vânzări. PSS (Tehnici profesionale în vânzări) şi PSN (Tehnici profesionale de negociere) sunt unele dintre cele mai bine vândute programe de pe piaţa românească de profil. “Mărturiile clienţilor atestă acest lucru. Acest programe au apărut în primele forme în urmă cu 10-15 ani iar AchieveGlobal le actualizează periodic pentru a introduce cele mai noi rezultate ale cercetării în domeniu. Echipa de cerercetare AchieveGlobal se concentrează permanent pe a strânge cele mai bune practici în domeniu, care se dovedesc viabile în toate colţurile lumii. Rezultatul lor este introdus în manualele noastre pentru a asigura îmbunătăţirea experienţei noastre” a mai spus Duane Dabrowski.
Din 2003, AchieveGlobal România a înregistrat anual o creştere de peste 60% a cifrei de afaceri şi de peste 12% a profitului operaţional, performanţă confirmată şi de portofoliul de clienţi. În 2006, AchieveGlobal România a marcat o cifră de afaceri de peste 1.15 milioane de euro în urma vânzării de servicii de training către cele 54 de companii-client din România. Din această sumă, în jur de 500.000 Euro reprezintă volumul de venituri în urma vânzării programelor axate exclusiv pe tehnicile de vânzare. Cifra de afaceri din 2006 a marcat o creştere de 32% faţă de anul 2005, iar pentru 2007 compania aşteaptă o creştere de aproximativ 20%
Din anul 1997, de când există AchieveGlobal România, aproape 20.000 de persoane au trecut prin procesul de training oferit de către companie. Numai pentru 2007 se aşteaptă un număr de 4.500 de participanţi care să beneficiaze de programele AchieveGlobal.
AchieveGlobal, firma cu 1.800 de angajati în 42 de ţări, are capacitatea de a realiza programe adaptate în peste 30 de limbi şi dialecte, oferind servicii de consultanţă în conducere organizaţională, vânzări şi servicii cu clienţii, conform informaţiilor oferite de companie. Cu noile tehnici de vânzare şi negociere implementate în România, AchieveGlobal doreşte să îmbunătăţească timpul tranzacţiilor făcându-le eficiente, cu un grad mai mare de succes. AchieveGlobal România aşteaptă astfel ca tehnicile din Statele Unite să aducă un plus calitativ în afacerile managerilor români.
{mosloadposition user10}