Miercuri, 31 octombrie, a avut loc intr-un cadru select, relansarea site-ului Misiunea Casa, unul dintre cele mai importante website-uri home&deco din Romania.
La eveniment au fost reprezentate la nivel inalt companii din domeniul constructiilor precum Akzo Nobel, Austrotherm, Baumax, Coilprofil, Galeriile Noblesse, Henkel, Lafarge, Lindab, Porta Doors, VEKA sau Viessmann.
Istoria unei Misiuni
· Site-ul Misiunea Casa a fost inaugurat in 2004 ca spatiu web in care toti cei interesati de domeniul constructiilor si amenajarilor interioare gasesc informatii utile si raspunsuri la diverse probleme.
· La un an de la inaugurarea site-ului se lanseaza forumul misiuneacasa.ro, unde specialistii Misiunea Casa vin in ajutorul tuturor celor care au nevoie de consultanta specializata. Forumul este astazi cea mai accesata platforma de profil din Romania, insumand peste 68.600 de membri si peste 276.000 de posturi.
· In 2010 se deschid pagina de Facebook si canalul YouTube Misiunea Casa, cel din urma depasind in prezent pragul de 1.000.000 de vizualizari.
· In 2012 misiuneacasa.ro se afla in topul site-urilor home&deco din clasamentul realizat de SATI, cu un numar de 170.226 de vizitatori unici pe luna septembrie.
Cu o structura reorganizata, un design responsive si adaptive completat de noul logo, website-ul misiuneacasa.ro le promite tuturor vizitatorilor o experienta inedita si, nu in ultimul rand, bogata in informatii.
Site-ul poate fi accesat la adresa: www.misiuneacasa.ro.