Acces Direct şi Un Show Păcătos s-au clasat ieri, 18 ianuarie, în preferinţele telespectatorilor din mediul urban. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a întrecut în audienţe principalul competitor, Happy Hour, iar Dan Capatos promite să rămână şi în acest sezon campionul nopţilor albe.
Acces Direct a ocupat ieri primul loc în topul de audienţă, fiind, în intervalul orar 17.48 -18.57, programul preferat al celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Astfel, emisiunea moderată de Simona Gherghe a înregistrat o audienţă medie de 5.9 procente la nivel urban şi o cotă de piaţă de 15%, depăşind ratingul înregistrat de Happy Hour, programul difuzat de Pro Tv. Acesta din urmă s-a clasat pe locul al doilea cu 5.4 procente rating şi 13.7 cotă de piaţă, pentru ca locul al treilea să îi revină unei alte televiziuni din trustul Intact Media Group, postul de ştiri Antena 3.
Dan Capatos s-a impus şi el pe primul loc în preferinţele telespectatorilor cu un rating mediu de 2 procente şi o cotă de piaţă 9.8%. Un show păcătos a întrecut programele oferite de Pro Tv şi Kanal D în acelaşi interval orar, acestea situându-se pe locurile doi, respectiv trei în clasamentul de audienţă la nivel urban. Kanal D, care în intervalul emisiunii Un show păcătos a difuzat Cancan Tv şi Ştirile Kanal D a înregistrat cu aproape 70.000 de telespectatori mai putin decât emisiunea moderată de Dan Capatos la Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 18 ianuarie 2012