Antena 1 a adus, din nou, ieri după-masă cei mai mulţi telespectatori în faţa televizoarelor, după ce Observator 16 şi Acces Direct au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă în intervalul lor de difuzare.
Acces Direct a învins din nou concurenţa ieri, 11 octombrie în intervalul orar 16.58-18.59 la nivelul targetului all urban. Simona Gherghe a înregistrat o audienţă de 4.6 procente şi o cotă de piaţă de 19.5%, în vreme ce postul Pro Tv, situat pe locul secund a înregistrat doar 3.7% rating şi 15.5% share. Pe cea de-a treia poziţie s-a situat Kanal D cu un rating de 1.8% şi o cotă de piaţă de 7.4%. În intervalul în care Antena 1 a fost lider de piaţă cu Acces Direct, postul Pro Tv a difuzat Ştirile Pro Tv de la ora 17.00 şi emisiunea Happy Hour, în vreme ce Kanal D a difuzat serialul Aliye şi Ştirea Zilei.
Minutul de aur a fost înregistrat la ora 18.46 când Antena 1 a avut 781.000 de telespectatori din mediul urban, aproape de două ori mai mult decât postul situat pe poziţia secundă.
Lider de piaţă a fost şi Observatorul orei 16.00 prezentat de Oana Frigescu Badiu. În intervalul 16.00-16.57 Antena 1 a înregistrat 2 procente de rating şi o cotă de piaţă de 13.7% la nivelul targetului 15-54 urban, în vreme ce Pro Tv, situat pe locul al doilea, a înregistrat 1.9% rating şi 13.1% share. Şi de această dată pe poziţia a treia s-a situat Kanal D cu 1.1%rating si 7.2% share.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban si 15-54 urban
Perioada 11 octombrie 2010
{mosloadposition user9}