Acces Direct a condus ieri, 13 ianuarie, clasamentul audienţelor din segmentul său orar, devansând emisiunile concurenţei. În fruntea clasamentului s-a menţinut şi Observator 16.00.
Acces Direct s-a impus ieri lider de piaţă la nivelul publicului 15-54 urban, înregistrând o audienţă medie de 5.1 procente şi o cotă de piaţă de 19.1%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV, care în intervalul în care Antena 1 a avut programată emisiunea Simonei Gherghe, a difuzat Stirile PRO TV 17 şi emisiunea Happy Hour, înregistrând 4.6% rating şi 17.5% share. Acces Direct a întrecut şi programele difuzate de Kanal D în intervalul 16.59 -18.58, acesta din urmă ocupând cea de-a treia poziţie în topul audienţelor cu 2.3% rating şi o cotă de piaţă de 8.5%.
Pe primul loc în audienţe s-a menţinut şi Observatorul orei 16 prezentat de Oana Frigescu Badiu. Acesta a înregistrat, la nivelul targetului 15-54 urban, un rating mediu de 4.2% şi 21.3 procente share, Antena 1 devansând astfel de departe Kanal D şi PRO TV care au reuşit să obţină doar 1.7 procente de rating şi 8.8 % share,respectiv 1.7 % rating şi 8.5% share.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 13 ianuarie 2011
{mosloadposition user9}