Postul Antena 1 a fost ieri, 14 iulie, lider de piaţă pe două tronsoane orare diferite după ce Observator 16 şi Acces Direct s-au impus în fruntea clasamentului de audienţă.
Jurnalul orei 16 prezentat la Antena 1 de Oana Frigescu Badiu a fost ieri cel mai urmărit program din intervalul orar 15.59-16.58 de publicul cu vârsta între 15 şi 54 de ani, din mediul urban. Astfel, Observator 16 a înregistrat miercuri o cota de piaţă de 20.2% şi un rating de 3% pe targetul amintit, dublu faţă de postul Pro Tv care a atins o cota de piaţă de 11% şi un rating de 1.6%.
Principalul subiect al Observatorului a fost moartea neaşteptată a Mădălinei Manole, Oana Frigescu Badiu avându-l invitat în platou pe Daniel Iordachioaie şi în legătura directă prin telefon pe alţi foşti colegi ai artistei.
Drama artistei a fost şi tema emisiunii Acces Direct, difuzată de Antena 1 de la ora 17.00. În intervalul 16.59-18.59, Antena 1 a fost în continuare lider de audienţă, emisiunea lui Mădălin Ionescu atingând ieri, pe publicul 15-54 urban o cotă de piaţă de 24.1% şi un rating de 4.5%, în vreme ce Pro Tv care, în intervalul orar menţionat, a difuzat Ştirile de la ora 17 şi emisiunea Happy Hour, a înregistrat o cota de piaţă medie 22.1% şi o audienţă de 4.1%.
Mădălin Ionescu i-a avut alături în platou pe Romică Ţociu – al cărui băiat este finul Mădălinei Manole, Cătălin Crişan, cel alături de care a făcut primul duet din carieră, Marcel Pavel şi basistul trupei cu care Mădălina lucra şi care o întâlnise la studio cu o seară înainte.
Mai mult, Acces Direct a difuzat în exclusivitate imagini cu Mădălina Manole din arhiva personală a lui Romică Ţociu şi a avut-o în legătură dirtectă prin telefon pe prima profesoară de muzică a Mădălinei, cea care i-a pus chitara în mănă şi i-a cultivat gustul pentru muzică.
La ora 17:59, postul Antena 1 a înregistrat o cotă de piată de 34.8% şi o audienţă de 8.1%, ceea ce se traduce în 926.000 de telespectatori din mediul urban, un număr aproape dublu faţă de cel al telespectatorilor care au urmărit la aceea oră emisiunea Happy Hour.
Sursa:GfK Romania
Copyright:ARMADATA
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:14iulie 2010